• 18.12.23, 10:18

LPP Estonia sai uue juhi

Alates detsembrist juhib LPP Estoniat pikaaegse rõivakaubanduse kogemusega Svetlana Malatok.
Uuenduskuuri läbinud ja värskelt avatud Narva Astri keskuse Sinsay kauplus
  • Uuenduskuuri läbinud ja värskelt avatud Narva Astri keskuse Sinsay kauplus
LPP Estonia pikaaegne juht Kaidi Kask lahkus ettevõtte juhi kohalt suve lõpus ning hakkas juhtima Sportland Estoniat.

Seotud lood

Uudised
  • 02.10.23, 09:21
LPP Estonia tõusis moekaubanduse turuliidriks
Tuntud moebrändide Reserved, Sinsay, House, Mohito ja Cropp edasimüüja LPP Estonia müügitulu kasvas mullu 23 protsendipunkti võrra pea 44 miljoni euroni ning tõusis sellega käibe poolest Eesti moekaubanduse turuliidriks.
Uudised
  • 24.04.23, 09:10
Tuntud moekett LPP Estonia kasum vähenes aastaga üle 50%
Tuntud moekett, mis esindab Eestis kaubamärke Reserved, Cropp, House, Mohito ja Sinsay, teenis 2022.aastal 43,83 miljoni eurose käibe juures 0,88 miljonit eurot tegevuskasumit.
Uudised
  • 17.11.23, 13:32
Kaupmehed: valmisolek uueks kasvuks on olemas
LPP Baltikumi ja Soome finantskontroller Rain Urbsalu ja Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp rääkisid kaupmeeste ootuste ja lootuste 2024. aasta artiklite sarja kolmandas osas, et näevad veel häid kasvuvõimalusi, kuid ilmselt aasta algus on keeruline seoses käibemaksumäära tõusu ja üldise majandusolukorra tõttu.
Uudised
  • 26.09.14, 11:34
Halens: traditsiooniline kataloogikaubandus on ennast ammendanud
Halensi tegevjuhi Svetlana Elsoni sõnul on traditsiooniline kataloogikaubandus ennast ammendanud ning nooremate klientidele on e-pood palju atraktiivsem. Täna asendab kataloogi uudiskiri.  
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele