18. jaanuaril avati pidulikult Stockmanni kaubamaja uuenenud koduosakond, kus leiab omabrändide täiendatud tootevalikut ning veelgi suuremas valikus uusi põnevaid tooteid.
Kuudepikkuse põhjaliku planeerimise järel on Stockmanni 4. korruse koduosakond täielikult uuendatud ning sealt võib leida laia valiku sisustus-, sisekujundus- ja elustiilitooteid. „Kaasaegsest disainist klassikaliste esemeteni – uuendatud osakond on loodud pakkuma meie klientide erinevaid maitseid ja eelistusi arvesse võttes kõike seda, mida ühe kodu sisustamiseks vaja võiks minna“, ütleb Stockmanni direktor Marge Türner.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.