Rainbow tooted asendatakse kauplustes järk-järgult Prisma omabrändiga Coop, mida Prisma sõnul iseloomustab põhjamaine kvaliteet ja hea hind. Coop tooteid teistest Eesti kaupluskettidest ei leia.
Prisma omabränd Coop asendab senise Rainbow tooted
„Klientide huvi kvaliteetsete, kuid samas taskukohaste omabränditoodete vastu aina kasvab. Arvestame alati oma klientide soovidega ning seetõttu on ka Prisma tootevaliku arendamine järjepidev protsess,“ sõnas Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Prisma ostustatistikast selgub, et liha, kala ja valmistoodete kategooria müügist moodustavad kohalikud tooted lausa 80%. Vastutustundliku tarbimise soodustamiseks tõstab Prisma oma kauplustes regulaarselt kohalikke tooteid esile.
Möödunud majandusaasta tulemuste põhjal võib öelda, et esimesed kolm suuremat jaeketti on kaotanud aasta jooksul enda turuosa kõige enam. On ka üllatajaid, kes suutsid tihenevas konkurentsis enda turuosa suurendada ning kaks jaeketti enda kohad turupositsiooni osas vahetada.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.