• 06.02.24, 18:22

Kujundades homset jaekaubandust

StrongPoint loob ja integreerib tehnoloogilisi lahendusi jaekaubandusele. Meie lahendused on uuenduslikud ja lihtsalt kohandatavad vastavalt iga jaemüüja vajadustele. StrongPoint lahendused aitavad suurendada jaemüügiettevõtte efektiivsust ja tagavad kliendile parema ostukogemuse. StrongPoint jagab jaemüüjatega suurt kogemuste pagasit ja pakub igakülgset tuge. Üle Euroopa töötab ettevõttes 525 inimest.
Kujundades homset jaekaubandust
  • Kujundades homset jaekaubandust

Lahendused efektiivsuse tõstmiseks jaekaubanduses:

Tubakamüügi automatiseerimine – koosneb paindlikult integreeritavast tarkvarast ja kaubaväljastusautomaadist Vensafe. Tubakatooted asetsevad kaubaväljastusautomaadis ning tootevalik on kliendile nähtav puuteekraanil, kassapidaja valikloendis või iseteeninduskassas. Kasutades kaubaväljastusautomaadi lahendust on täidetud kõik tubakamüügi seadusest tulenevad nõuded. Lahendus aitab paremini hallata kaubavaru, säästa tööjõukuludelt ja välistab kaubakaod.
Üldjoontes on sellise lahenduse suureks plussiks ka see, et teenindaja saab tegeleda teiste klientide ja ülesannetega ning ei pea nii palju tähelepanu suunama sellele, milliseid sigarette keegi osta soovib.
Olev Mäll
Keila Tarbijate Ühistu tegevjuht
Elektroonilised hinnasildid – lahendus aitab automatiseerida ja lihtsustada toodete hinnasildistamist ja inventuuri läbiviimise protsessi. Elektroonilised hinnasildid annavad täieliku kontrolli toodete hinna üle ja kõrvaldavad erinevuse kassasüsteemi sisestatud ning hinnasildile märgitud hinna vahel. Klient näeb alati riiulietiketil sama hinda, mis kassas, sest hindu kuvatakse otse kaupluse müügisüsteemist. Kaupmehele loob see turvalisust ning aitab säilitada häid kliendisuhteid.
Elektroonilised hinnasildid aitavad kaupluses orienteeruda: Pricer pakub virtuaalset teekaarti, mille järgi on lihtne leida soovitud toote asukohta. Lisaks aitab orienteeruda toote juures riiulil olev hinnasilt, mis hakkab vilkuma, kui vastavat toodet on komplekteerimisel vaja.
  • Foto: Maria Cruseman
ESL lahenduse katsetamine on tõestanud, et selle tehnoloogia peamine eelis on aja kokkuhoid. Elektrooniliste hinnasiltide korral ei pea kauplusetöötajad kulutama aega hindade käsitsi muutmisele ja ajakohastamisele. Infot saab ajakohastada ja levitada kogu kaupluses vaid paari hiireklõpsuga. Tänu sellele saavad meie töötajad pühendada aega ülesannetele, mis teevad klienditeeninduse sujuvamaks ja ostukogemuse paremaks.
Kristina Meidė
Maxima
Jahutusega kaubakapp – StrongPoint Click & Collect lahendus võimaldab e-poe tellimusi väljastada kliendile lähimast kaubakapist. Lahendus sisaldab tarkvara, mida on lihtne integreerida olemasolevate kauplusesüsteemidega ja kaubakappi, mis koosneb erinevatest moodulitest. Valikus on nii õue kui ka siseruumidesse paigaldatavad kaubakapid, mis on varustatud kolme reguleeritava temperatuuritsooniga – toatemperatuur, jahutus ja külmutus. Kliendid saavad ostu sooritada internetis, kuid ei pea kaupade kätte saamiseks minema poodi ega sõltu nii enam kaupluse lahtiolekuaegadest. Lahenduse kasutamine võimaldab vältida kojuveoga seotud kulusid ja ebamugavat kulleri ooteaega.
Klientidele toidukapid meeldivad, öeldakse, et see oli meie parim otsus. Toidukapid on peamine põhjus, miks toidukaupade e-tellimusi nii ruttu ja nii palju juurde tuli.
Johan Ohlsson
Bräkne-Hoby ICA Nära kaupluse juhataja
StrongPoint tarkvara Pick & Collect kõrvaldab kauba komplekteerimisel inimlikud vead ja vähendab komplekteerimisele kuluvat aega 30% võrra. Saadaval komplekteerimistöödeks nii poes kui ka laos. Pick & Collect muudab veebipoe tellimuste käsitlemise imelihtsaks. Lahendus ei jäta midagi juhuse hooleks. See on terviksüsteem, mis haldab sortimendi kontrolli, komplekteerimist nii poes kui ka laos, tagasikutsutud tooteid, tsooni- ja mitme tellimuse komplekteerimist, vanusekontrolli ja kõiki muid üksikasju, mis tagavad tõhusa ja korrektse tellimuse komplekteerimise.
Pick&Collect on Rimi digihüppes kesksel kohal. Selle lahendusega on veebipoes tagatud optimaalne tõhusus ja tellimuste täitmise kvaliteet. See on meie teenuse eristumiseks ülioluline. Süsteemi Pick&Collect abil saime tegevusi laiendada hõlpsalt ja ilma et oleks tarvitsenud muuta protsesse või muid süsteeme. Suur tänu ettevõttele StrongPoint, kes oli meiega Rimi e-kaubanduse teekonna algusest peale ja ootan tulevikult uusi edukaid koostööprojekte!
Raimonds Sausais
Rimi Balticu e-kaubanduse juht
Iseteeninduskassa – StrongPoint´i iseteeninduskassa tunnusjooneks on suurepärane kombinatsioon vastupidavast riistvarast ja paindlikust tarkvarast, mille tõttu on integratsioon olemasolevate müügisüsteemidega lihtsustatud. StrongPoint´i iseteeninduskassa riist- ja tarkvara saab kasutada koos, aga tarkvara sobib ka teiste tootjate riistvaraga.
Self-scanning lahendust kasutades väljastatakse kliendile müügisaali sisenedes skanner, millega lugeda väljavalitud kaupadelt vöötkoodid. Klient asetab kaubad ostukotti juba müügisaalis ning ostu lõpetamiseks suundub klient kassasse tasuma. Lahendus on suunatud püsikliendikaarti omavate külastajate ostukogemuse paremaks muutmisele, täiendava informatsiooni edastamisele ostude tegemise ajal ja suurte kaubakoguste mugavaks ostmiseks. Rakendusega ostlemine. Nutitelefoniga skannimiseks tuleb kõigepealt alla laadida kaupluse rakendus, mis kasutab samasugust tarkvara kui ostupultki. Kaupluses tooteid skannides näeb klient ekraanil loetelu, milles on toote nimetus, kogus ja hind. Samuti on näha pakkumiste info ja ostukorvi kogumaksumus.
Kassasüsteem – loodud, pidades silmas kasutajasõbralikkust ning tõhusaid müügi- ja arveldamistegevusi. Ettevõtte StrongPoint kassaterminalide lai valik toetab sujuvat igapäevatööd nii väikeses kaupluses kui ka suures jaeketis, kuna mugavus, kiirus, täpsus ja turvalisus lihtsustavad kokkuvõttes kõiki protsesse.
Andmete kogumis- ja markeerimisseadmed, nt mobiilsed arvutid, ribakoodilugejad, etiketiprinterid jm tõhusaks andmete kogumiseks, säilitamiseks ja edastamiseks alates laoseisu täpsemast jälgimisest kuni tarneahela optimeerimiseni. Ettevõtte StrongPoint andmete kogumis- ja markeerimisseadmed tagavad ettevõttele eduka tegutsemise nii jaemüügi, logistika, laonduse kui ka tootmise üha muutuval maastikul.
Juhtmevaba kõnesidesüsteem VoCoVo ühendab töötajaid olenemata nende asukohast ning soodustab reaalajas suhtlust kaupluse, lao ja peakontori vahel. Lahendus tagab vahetu suhtluse peakomplektide abil, et probleemid saaksid kiire lahenduse ja klient vastuse oma küsimusele. VoCoVo süsteem tagab ettevõttes ühtlase infovahetuse kõigi tiimide vahel, parema klienditeeninduse, kaupluse tulemuslikuma töö ja suurema läbimüügi.
Lao automatiseerimine – StrongPoint pakub ülitõhusat lahendust AutoStore, mis tagab laoruumi maksimaalse mahutavuse ja tootlikkuse. Tegemist on automatiseeritud mitmekorruselise süsteemiga, kus kaupa käitlevad robotid. Tänu kompaktsele võrgupõhisele ülesehitusele võib väiksemahuline ladu asuda kasvõi kesklinnas või suure kauplusega samas hoones.
Lisainfo www.strongpoint.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele