Äripäeva idufirmade uudisveebi FoundMe kohtus Efi Dahaniga, kes juhib Paypali äritegevust 30 riigis Kesk-Euroopast Iisraelini, hiljutisel sTARTUp Day festivalil Tartus.
- Iisraellane Efi Dahan tundis end Tartu sTARTUp Dayl nagu kodus. Kui lumi välja arvata. Foto: Mana Kaasik
Kuidas on teid mõjutanud siinsed ettevõtted nagu Wise ja Revolut?
Konkurents on midagi, mille üle mul on väga hea meel, sest sellest on palju kasu. Esiteks julgustab see meid kiiremini edasi liikuma ja tegema asju paremini.
Teiseks, see annab meile võrdluse, millega end mõõta. Kas me oleme piisavalt head selles, mida me teeme? Võib-olla peame keskenduma muudele asjadele või ehk peame teistest asjadest loobuma.
Ma arvan, et on hea, et turul on palju lahendusi, mis aitavad inimestel raha saata ja vastu võtta. Turg on palju suurem, sest alternatiive on nii palju. COVID-19 lükkas äri internetti ja e-kaubandusse. Aga tulevik kuulub neile, kes pakuvad parimat kogemust ja parimat teenust.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.