Lindexi müük kasvas 2023. aastal sarnaselt eelnevate aastatega jõudsalt nii füüsilistes kauplustes kui e-poodides, ulatudes möödunud aasta lõpuks 91 miljoni euroni ehk kokkuvõttes oli tegu 7,2 protsendilise kasvuga võrreldes 2022. aasta sama perioodiga.*
Lindex avalikustas täna 2023. aasta kolmanda kvartali ja üheksa kuu majandustulemuste vahearuande. Moefirma teatas tugevast ärikasumi ja müügi kasvust nii tavakauplustes kui ka e-poes.
Kaubanduskontserni Stockmann teise kvartali tulemused ületasid eelmist aastat, Lindex oli see, mis Soome kaubanduskontserni plussi vedas, kirjutas Kauppalehti.
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.