Lindexi müük kasvas 2023. aastal sarnaselt eelnevate aastatega jõudsalt nii füüsilistes kauplustes kui e-poodides, ulatudes möödunud aasta lõpuks 91 miljoni euroni ehk kokkuvõttes oli tegu 7,2 protsendilise kasvuga võrreldes 2022. aasta sama perioodiga.*
Lindex avalikustas täna 2023. aasta kolmanda kvartali ja üheksa kuu majandustulemuste vahearuande. Moefirma teatas tugevast ärikasumi ja müügi kasvust nii tavakauplustes kui ka e-poes.
Kaubanduskontserni Stockmann teise kvartali tulemused ületasid eelmist aastat, Lindex oli see, mis Soome kaubanduskontserni plussi vedas, kirjutas Kauppalehti.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.