8. mail toimub E-kaubanduse UX konverents ja konkurss, mille peateemaks on see, kuidas kasutajakogemuse parandamine aitab e-poe müüki kasvatada.
Konverentsile on oodatud kõik e-poodide juhid, omanikud, turundusjuhid ning ka e-poode teenindavate ettevõtete esindajad ja UX spetsialistid.
Miks tasub osaleda E-kaubanduse UX konverentsil:
Konverentsil kuuled Eesti juhtivate teenusedisaini ekspertide soovitusi selle kohta, kuidas parandada oma e-poe klienditeekonda. Samuti jagatakse nõuandeid, kuidas AI abil e-poe klienditeenindust parandada.
Konverentsil on hea võimalus õppida edukate Baltikumi e-poodide kogemustest ning mõelda, kuidas võid enda e-poodi parendada või muuta.
Igal aastal kuulutame konverentsil välja ka Eesti kõige kasutajasõbralikumad e-poed. Hea võimalus kuulda, mida ja kuidas nad tegutsevad.
Osalejad saavad kuulata ekspertide kriitikat ja soovitusi Eesti e-poodide fotode, tekstide, klienditoe ja kasutajamugavuse kohta. Hea võimalus panna mõtteid ja nõuandeid kõrvataha, mis mujal töötavad.
Tutvu E-kaubanduse UX konverentsi programmiga
SIIT ning registreeru soodushinnaga!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!