• 14.03.24, 13:32

Fotod: Rocca al Mare keskuses avati Eesti esimene uue kontseptsiooniga Reservedi kauplus

Reservedi uuem ja endisest suurem kauplus on täiesti uuenenud kontseptsiooniga - see on esimene selletaoline Eestis.
Rocca al Mare keskuses avas uksed värske ja endisest suurem Reservedi rõivakauplus, mis laiub nüüd ligi 1900-ruutmeetrisel kaubanduspinnal.
  • Rocca al Mare keskuses avas uksed värske ja endisest suurem Reservedi rõivakauplus, mis laiub nüüd ligi 1900-ruutmeetrisel kaubanduspinnal.
  • Foto: LPP Estonia
Rocca al Mare keskuses avas uksed värske ja endisest suurem Reservedi rõivakauplus, mis laiub nüüd ligi 1900-ruutmeetrisel kaubanduspinnal.

Seotud lood

Uudised
  • 12.03.24, 09:57
Sinsay laiendab impeeriumi: suur pood avatakse Rakvere Põhjakeskuses
Põhjakeskuse teisele korrusele tuleb suur Sinsay kauplus, mis toob populaarse kaubamärgi tooted Lääne-Virumaale.
Uudised
  • 27.02.24, 10:42
Selgusid Rocca al Mare ja Kristiine keskuste menukamad kauplused
Uudised
  • 07.03.24, 13:31
Uksed avas Valgamaa esimene Sinsay
Esimene Valgamaa hiiglaslik Sinsay kauplus andis lubaduse pakkuda Lõuna-Eesti suurimat kodutoodete valikut.
Uudised
  • 12.01.24, 14:12
LPP Estonia värske juht: tarbimismuster on võrreldes varasemate perioodidega muutunud
Eesti inimene teeb vähem emotsionaalseid oste, ostud on pigem läbimõeldud ning kliendid tulevad poodidesse varasemast sihikindlamalt. Sellele vaatamata plaanib LPP Estonia kasvada ka 2024. aastal. Ettevõtte juhi Svetlana Malatoki sõnul tuleb üks osa nende kasvust koos uute kaupluste avamisega.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele