• 05.04.24, 08:34

Tarbijahinnaindeks tõusis märtsis võrreldes mulluse märtsiga 3,9%

Statistikaameti andmetel tõusis tarbijahinnaindeks märtsis võrreldes veebruariga 0,4% ning võrreldes eelmise aasta märtsiga 3,9%. Mulluse märtsiga võrreldes olid kaubad 1,9% ja teenused 7,1% kallimad.
Värske kala odavnes
  • Värske kala odavnes
  • Foto: Liis Treimann
Viimati oli tarbijahinnaindeksi muutus võrreldes eelmise aasta sama kuuga väiksem kui 3,9% 2021. aasta juunis, mil see oli 3,8%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele