• 02.05.24, 12:42

Äri Hispaanias toob pisarad silma: “Eestis ei nutnud ma kunagi õnnest”

“Eestis ei nutnud ma kunagi õnnest,“ ütleb Hispaania päikeserannikul Malagas rõivapoodi pidav Veronika Vallimäe.
“Kui Eestis oli meil äriliselt nina kuidagi ainult vee peal, siis nüüd saan öelda – mul pole kunagi nii hästi läinud,” rääkis Malagas asuva Oyster Vintage’i poe perenaine Veronika Vallimäe. Pereisa Harri Tiidus on lisaks poetoimetamistele leidnud mootoritega seonduvat hingelähedast tegevust, olgu selleks siis kaastöötaja isa auto putitamine või turistide paadiga merele viimine.
Nüüd on õnnepisaraid tulnud küll, kuna tema sõnul läheb perekonna kahel poel Hispaanias väga hästi. „Kui Eestis oled oma äriga enam-vähem ellu jäänud, siis siin saad nagu topelt volüümi peale,“ ütleb ta.
Äripäev tegi Hispaanias juttu viie ettevõtliku paariga. Olgu need abikaasad või sõbrannad, vahet pole, selgub, et “kõik on võimalik” mentaliteediga saab ka võõral maal umbes aasta ajaga püsti panna korraliku äri.

Maja olemas, järgmiseks pood

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele