“Eestis ei nutnud ma kunagi õnnest,“ ütleb Hispaania päikeserannikul Malagas rõivapoodi pidav Veronika Vallimäe.
Nüüd on õnnepisaraid tulnud küll, kuna tema sõnul läheb perekonna kahel poel Hispaanias väga hästi. „Kui Eestis oled oma äriga enam-vähem ellu jäänud, siis siin saad nagu topelt volüümi peale,“ ütleb ta.
Äripäev tegi Hispaanias juttu viie ettevõtliku paariga. Olgu need abikaasad või sõbrannad, vahet pole, selgub, et “kõik on võimalik” mentaliteediga saab ka võõral maal umbes aasta ajaga püsti panna korraliku äri.
Maja olemas, järgmiseks pood
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.