Žürii hindas 35 e-poe kasutajakogemust kuues erinevas kategoorias. Selgusid iga kategooria võitja ning koondpunkti tulemusena anti Grand Prix auhind ka kõige kasutajasõbralikumale e-poele.
Äripäeva teemaveeb Kaubandus.ee andis 11. mail „E-kaubanduse UX konverentsil" aukirjad kõige kasutajasõbralikematele e-poodidele. E-poode tunnustati 7 kategoorias ning kuulutati välja ka Grand Prix auhind.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.