Žürii hindas 35 e-poe kasutajakogemust kuues erinevas kategoorias. Selgusid iga kategooria võitja ning koondpunkti tulemusena anti Grand Prix auhind ka kõige kasutajasõbralikumale e-poele.
Äripäeva teemaveeb Kaubandus.ee andis 11. mail „E-kaubanduse UX konverentsil" aukirjad kõige kasutajasõbralikematele e-poodidele. E-poode tunnustati 7 kategoorias ning kuulutati välja ka Grand Prix auhind.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.