• 10.06.24, 17:16

E-poe makselahenduste revolutsioon annab ohjad taas kaupmeeste kätte

Makselahenduste turul toimub oluline revolutsioon, mis mõjutab kõiki e-kaubandusega tegelevaid ettevõtjaid. Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse juhi Erje Mettase sõnul pakuvad uued lahendused paremat teenust ja vähendavad kaupmeeste kulusid.
Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse juhi Erje Mettas
  • Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse juhi Erje Mettas
  • Foto: sergeizjuganov.com
E-poe avamise teekonna läbi käinud ettevõtjad teavad, et varem tähendas vähene konkurents e-makselahenduste pakkujate seas kaupmeestele kõrgeid tehingutasusid. Peale seda kui Euroopa Komisjon muutis uute makseteenuste loomise lihtsamaks läbi oma PSD2 direktiivi, kerkisid Eestis EveryPay ja Maksekeskuse kõrvale uued rahvusvahelise ambitsiooniga tegijad nagu Montonio ja ESTO, kes pakuvad tunduvalt soodsama hinnaga laiemat funktsionaalsust. Tänaseks on toimunud uute tulijate ja koostööprojektide lisandumisega tugev murrang, mis soosib kaupmehi, pakkudes paremat teenust soodsama hinnaga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele