Kilingi-Nõmme Majandusühistu avas täna Häädemeeste alevikus endise kaupluse asukohal täiesti uue Coopi kaupluse, kus on varasemaga võrreldes ligi kaks korda suurem sortiment.

- Häädemeeste uus pood.
- Foto: Kilingi-Nõmme Majandusühistu
„Kuna vana kauplusehoone oli täielikult amortiseerunud, siis ei olnud mõtet seda renoveerida ning otsustasime ehitada nullist täiesti uue hoone, mis pakuks kaasaegseid ostu- ja töötingimusi,“ ütles Kilingi-Nõmme Majandusühistu juht Mari-Liis Lembit. „Piirkonna elanike jaoks oli kaupluse sulgemine ehituse ajaks suur probleem, mistõttu pakuti meile võimalust hoida kauplus vahepealsel ajal avatuna kohaliku kooli võimlas. Minu jaoks on see taas hea näide sellest, kui oluline on väikese piirkonna jaoks kohaliku kaupluse olemasolu.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.