• 25.07.24, 09:00

Wolt avalikustas eestlaste suvised toidueelistused

Palavatel suvepäevadel ja puhkuste ajal kasutavad paljud inimesed võimalust tellida toit otse koju või sündmuspaika. Wolt avalikustas Baltikumi klientide populaarseimad suvised toidutellimused, paljastades nii erinevusi kui ka sarnasusi Eesti, Läti ja Leedu elanike seas.
Eestlaste, lätlaste ja leedukate eelistustest tuleb välja nii erinevusi kui ka sarnasusi.
  • Eestlaste, lätlaste ja leedukate eelistustest tuleb välja nii erinevusi kui ka sarnasusi.
  • Foto: Liis Treimann
„Näeme, et Wolti klientide eelistused liiguvad suvel kergemate ja värskemate toitude poole. Eestis on eriti populaarsed erinevad salatid, mille tellimuste arv on juuni algusest kasvanud lausa 15%. Lisaks jõuab menüüsse rohkem kanavrappe ja šašlõkki,“ ütleb Wolti Baltikumi juht Mantas Lomsargis.

Seotud lood

Uudised
  • 26.06.24, 11:22
Wolt hakkas pakkuma topelttellimuse võimalust
Kulleriteenuse pakkuja Wolt võimaldab tellida korraga kahest erinevast kohast ühe kojuveotasu eest. Topelttellimus muutub Eesti kliendibaasile kättesaadavaks järk-järgult.
Uudised
  • 17.05.24, 10:24
Wolt laienes uude linna
Wolt jõudis mai alguses oma teenusega Keilasse, võimaldades sealsetel inimestel mobiilirakenduse abil erinevaid toidu- ja tarbekaupu tellida.
Uudised
  • 19.04.24, 09:31
Wolt avalikustas klientide ostukorvi sisu
Eesti, Läti ja Leedu inimeste ostuharjumustes on erinevused ja kindlad mustrid, avaldas Wolt Marketi Baltikumi juht Joonas Orpana.
Uudised
  • 22.03.24, 08:15
Bolti ja Wolti omapoed väljastavad kaupa hullumeelselt kiiresti
Konkurendid Bolt Market ja Wolt Market lõid jaekettide seminaril publiku pahviks vingete kogemustega poepidamisest, mõlemad näeksid aga lähitulevikus kasvuvõimalusi koostöös jaekaupmeestega.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele