Eesti üks suuremaid piletimüügiplatvorme Fienta vahendas mullu 1,1 miljonit piletit, mis on kaks korda enam kui varasemal aastal. Ettevõtte piletimüügikäive kasvas 84%, 21 miljoni euroni.

- 2014. aastal asutatud Fienta Ticketing OÜ kasum kasvas aastaga 56%, 134 000 euroni.
Fienta juhi René Lasseroni sõnul oli mullu kõigi näitajate järgi Fienta tegevusajaloo edukaim aasta. “Ühelt poolt suurenes mullu Fienta platvormi kasutavate üritusekorraldajate arv ligi 50 protsenti, 2500ni, ning teisalt, kui vaadata tänavust suveürituste täitumust, siis inimeste kultuuritarbimine langust ei näita. Piletite hinnad on küll kallimaks läinud, aga paistab, et kokkuhoiu asemel soovitakse suvel nautida elu ja rohkem väljas käia,“ ütles Lasseron.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Iga ülearune liigutus, mis ostja peab e-poes tegema, vähendab ostuni jõudvate klientide arvu, kirjutab Rahva Raamat AS e-äri juht Toomas R. Raist, kes jagab kogemusi, kuidas e-pood järgmise kasvuni viia.
Parem kontroll äri üle ja efektiivsuse kasv tuginevad digitaliseerimisele, välja joonistada selge plaan, toonitas Hansab Groupi juhatuse esimees Janno Kallikorm Hansabi seminaril toimunud paneeldiskussioonil ettevõtjatega.
Generatsioonidevahelisi erinevusi tuleb mõista ja tuleviku teeenindajad on multifunktsionaalsed isiksustehäkkerid. Tele2 teenindustreener Liis Jäger ja isiksuste arengutreener Kaido Kubri jagavad praktilisi näpunäiteid parimaks teeninduseks tänases päevas.
E-kauplejatele on klientide arvustused konversiooni suurendamisel hindamatuks varanduseks, kuid samas jäetakse endiselt palju võimalusi kasutamata ning negatiivse tagasiside puhul tardub kaupmees üldse paanikas. Mida teha?
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.