Parem kontroll äri üle ja efektiivsuse kasv tuginevad digitaliseerimisele, välja joonistada selge plaan, toonitas Hansab Groupi juhatuse esimees Janno Kallikorm Hansabi seminaril toimunud paneeldiskussioonil ettevõtjatega.

- Hansabi seminari paneeldiskussioonis arutlesid digitaliseerimise teemal Euronicsi jaekaubanduse juht Kaidi Kelt, Apollo Digitali juht Oskar Rossar ja Hansab Groupi juhatuse esimees Janno Kallikorm. Paneeldiskussiooni juhtis Hansabi müügi- ja turundusdirektor Rainer Saaron.
- Foto: Hansab AS
Hansab Groupi juhatuse esimees Janno Kallikormi sõnul on digitaliseerimine kaubanduses midagi, millega peab tegelema. „Küsimus on mis mahus, millal ja kuidas.“ Apollo Digitali juht Oskar Rossar rõhutas vestlusringis, et hetkel ei ole ühtegi äri, mis ei peaks muutuma, kui lähed seda automatiseerima. „Operatsioonide poole peab kohe kaasama ja muutustesse kaasama.“ Ta lisas, et teatud segmentides on võimalik saavutada ka käibekasv.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Euronics vahetab detsembri jooksul välja paberhinnasildid ning võtab kõigis kauplustes Eestis kasutusele uuema tehnoloogiaga elektroonilised hinnasildid.
Veebruari keskpaigas alustas Hansab Eesti uue tegevjuhina tööd Kristo Timberg. Ettevõtte senisest tegevjuhist, Janno Kallikormist, sai Hansab Groupi tegevjuht ja juhatuse esimees.
Reedel, 1. märtsil toimunud küberintsidendi tõttu häiriti Hansab AS osade IT-süsteemide töö. Rünnaku tuvastamise järel ühendas ettevõte oma süsteemid turvalisuse tagamiseks välisvõrgust lahti.
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.