Jõuludeni on küll veel mõned kuud jäänud ning enamike inimeste mõtetesse kingiostud veel jõudnud pole. Küll aga on see midagi, millele peavad juba täna mõtlema kaupmehed, kuna kätte on jõudmas pea viimane hetk pühadeperioodil müüdava kauba tellimiseks. Vastasel juhul riskitakse hilinenud tarnete või väga kõrgete transpordihindadega.

- Kui varem võis jõulukaupa hakata tellima sügise hakul, siis tänavu tuleks tellimused sisse panna kohe. Vastasel juhul ei pruugi kaup lihtsalt kuluefektiivsetel viisidel kohale jõuda.
- Foto: MyDello
“Järsk hinnatõus, suurenenud nõudlus konteinervedude järele ja kriisid Punase mere ning Suessi kanali piirkonnas on muutnud Aasiast kaupade Euroopasse saatmise keerulisemaks, aeglasemaks ja kulukamaks. Selleks, et tooted jõuludeks kohale jõuaksid, tuleb tegutseda juba täna, või riskida sellega, et novembriks-detsembriks lettidele mõeldud tooted seilavad jätkuvalt konteinerites, või on kiirema tarne saamiseks tulnud ohverdada kogu oma kasumimarginaal,” sõnas logistikat digitaliseeriva Eesti idufirma MyDello kaasasutaja Magnus Lepasalu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimastel aastatel on hinnad järsult tõusnud ning see avaldab olulist mõju sellele, kuidas ettevõtted oma äri ajavad. Eriti tugevalt on viimase aja muutustest olnud mõjutatud välistarnetest sõltuvad firmad, kes peavad nüüd hakkama saama turuolukorras, kus näiteks Kagu-Ida ja Põhja-Euroopa vahelises kaubanduses on mereveo hinnad tõusnud 198%.
DPD pakivedu oli süsinikuneutraalne kümme aastat, kuni eelmisel aastal lõpetati offsettimine. Kümnendi jooksul on palju katsetatud: osa tegevustest on luhtunud, osa aga viinud vastutustundliku ettevõtluse kuldmärgiseni.
E-poe puhul maksab iga eksimus valusalt kätte - kliendil on kohe võimalus kuskile mujale klikkida ja tellida sealt, rääkis Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson.
Omniva uuendas oma teenuste valikut ning nüüd on võimalik saata pakke pakiautomaatidest üle maailma. Teenus on kättesaadav nii era- kui äriklientidele ning toimib kõikides Balti riikides. Pakke saab saata 237 riiki.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.