• 14.08.24, 09:00

Maksekeskus kinnistas enda positsiooni e-kaubanduse makselahenduse pakkujana

Eesti e-kaubanduse makselahenduse pakkuja Maksekeskus saavutas üleilmse kaardimaksete kõrgeima taseme sertifikaadi värskeima versiooni ehk PCI DSS Level 1 neljanda versiooni. Sellega ollakse esimene Baltikumi turule keskendunud makseteenuse pakkuja, kes vastab standardi uusimale versioonile.
Maksekeskus järgib kõige rangemaid turvaprotokolle, nõudeid ja protsesse, mis tagavad kaardimaksete ja kaardiomanike andmete turvalisuse kõrgeimal võimalikul tasemel.
  • Maksekeskus järgib kõige rangemaid turvaprotokolle, nõudeid ja protsesse, mis tagavad kaardimaksete ja kaardiomanike andmete turvalisuse kõrgeimal võimalikul tasemel.
  • Foto: Jelena Rudi
Maksekaarditööstuse andmeturbe standardi esimese taseme sertifikaadi saamisega kinnistas Maksekeskus enda positsiooni Baltikumi juhtiva e-kaubanduse makselahenduse pakkujana. See näitab, et Maksekeskus järgib kõige rangemaid turvaprotokolle, nõudeid ja protsesse, mis tagavad kaardimaksete ja kaardiomanike andmete turvalisuse kõrgeimal võimalikul tasemel.

Seotud lood

Uudised
  • 01.08.24, 08:35
Eesti veebipoodide kasutatav makseäpp on suures hädas
Järgmiseks Leedu edulooks tituleeritud fintech põletas investorite raha, jäi riigile pool miljonit eurot võlgu, ei vastanud nõuetele ning läks Leedu keskpanga range kontrolli alla. Selle firma kliendid on ka mitmed Eesti veebipoed.
Uudised
  • 10.06.24, 17:16
E-poe makselahenduste revolutsioon annab ohjad taas kaupmeeste kätte
Makselahenduste turul toimub oluline revolutsioon, mis mõjutab kõiki e-kaubandusega tegelevaid ettevõtjaid. Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse juhi Erje Mettase sõnul pakuvad uued lahendused paremat teenust ja vähendavad kaupmeeste kulusid.
Arvamused
  • 07.02.24, 10:54
E-kaubanduses eelistatakse üha enam uuenduslikke makselahendusi
Tarbijad eelistavad e-kaubanduses üha enam turvalisi digitaalseid makseteenuseid, kirjutab e-kaubanduse trendide ülevaates SEB käibekapitali- ja arvelduslahenduste divisjoni direktor Christo Ojamaa.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele