• 09.09.24, 10:31

Eksport kasvas juulis

Juulis kasvas kaupade eksport aastaga 5% ja import 1%, teatas statistikaamet. Eelmise aasta juulis oli eksport järsu kukkumise teinud.
Piimatoodete väljavedu suurenes.
  • Piimatoodete väljavedu suurenes.
  • Foto: Andras Kralla
Jooksevhindades eksporditi tänavu juulis kaupu üle 1,3 miljardi euro ja imporditi ligi 1,7 miljardi euro eest. Kaubavahetuse puudujääk oli 321 miljonit eurot, mis on 59 miljoni võrra väiksem kui aasta varem.

Seotud lood

Uudised
  • 09.08.24, 13:29
Kaubavahetus vähenes nii juunis kui esimesel poolaastal
Juunis kahanes eksport aastaga 14% ja import 11%, teatas statistikaamet. Eesti päritolu kaupade eksport kahanes veidi vähem – 11%.
Uudised
  • 07.08.24, 10:03
Raport: kaubaimport Venemaalt hääbub, eksport mitte
Alates täiemahulise sõja algusest Ukrainas on kaupade ja teenuste import Venemaalt ja Valgevenest vähenenud ligi kümme korda, kuid eksport on liikunud vastassuunas, toob Arenguseire Keskus välja värskes lühirapotis.
Uudised
  • 09.07.24, 12:00
Saksamaa eksportis kaupa loodetust vähem
Saksamaa eksport kahanes mais oodatust rohkem, kuna nõudlus Hiinast, USAst ja Euroopast püsis nõrk, vahendab Reuters.
Uudised
  • 23.08.24, 09:27
Võru mööblitööstus müüb oma kalleid tooteid ise Amazonis üle maailma ja buumib
Võib öelda, et meie oleme need mööblitootjad, kellel läheb praegu hästi, rõõmustas Võrus tegusteva mööblitööstusfirma Wermo müügidirektor ja ettevõtte üks omanik Peeter Kuum. Ettevõtte teine omanik on tegevjuht Raul Vene.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele