• 09.07.24, 12:00

Saksamaa eksportis kaupa loodetust vähem

Saksamaa eksport kahanes mais oodatust rohkem, kuna nõudlus Hiinast, USAst ja Euroopast püsis nõrk, vahendab Reuters.
Kui praegu elab suur osa Saksamaast jalgpallivaimustuses, siis üks oluline majandusnäitaja tuli oodatust kehvem.
  • Kui praegu elab suur osa Saksamaast jalgpallivaimustuses, siis üks oluline majandusnäitaja tuli oodatust kehvem.
  • Foto: Imago Images / Scanpix
Saksamaa riiklikud statistikanumbrid näitavad, et Euroopa suurima majanduse eksport vähenes mais 3,6 protsenti, kui võrrelda aprilliga. Reutersi küsitletud analüütikud prognoosisid kahanemise suuruseks 1,9 protsenti.

Seotud lood

Uudised
  • 10.06.24, 10:47
Aprillis oli kaupade väliskaubanduses näha elavnemise märke
Statistikaameti andmetel kasvas 2024. aasta aprillis kaupade eksport eelneva aasta sama perioodiga võrreldes 3% ja import 6%. Kaupu eksporditi jooksevhindades üle 1,5 miljardi ja imporditi rohkem kui 1,8 miljardi euro väärtuses. Kaubavahetuse puudujääk oli 305 miljonit eurot, mis on 65 miljoni võrra suurem kui aasta varem.
Uudised
  • 31.05.24, 11:59
Majanduslanguses on oma osa ka kaubandusel
Statistikaameti andmetel vähenes sisemajanduse koguprodukt (SKP) 2024. aasta esimeses kvartalis võrreldes eelmise aasta sama ajaga 2,4%. Jooksevhindades moodustas SKP esimeses kvartalis 8,9 miljardit eurot.
Uudised
  • 13.05.24, 07:18
Majandusekspert: enamus ekspordilangusest tuleb Põhjamaadest
Põhjamaadest - Soomest, Rootsist, Norrast ja Taanist - tuli kokku märtsis üle 90% ekspordilangusest, kirjutas Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Uudised
  • 13.05.24, 13:18
Euroopa majandus taastub kardetust kiiremini
Euroala majanduskasv kiireneb, sest analüütikute hinnangul on Saksamaa aastapikkusest stagnatsioonist välja tulemas.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele