• 10.09.24, 09:54

Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskused võivad vahetada omanikke

Eestis Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskusi omav Soome börsifirma Citycon müüb sadade miljonite eurode eest ärikinnisvara, järgmisena võib uue omaniku saada Kristiine keskus.
Cityconi suures müügikavas võib järgmisena müügiks minna Kristiine kaubanduskeskus.
  • Cityconi suures müügikavas võib järgmisena müügiks minna Kristiine kaubanduskeskus.
  • Foto: Liis Treimann
Müügilainel ärikinnisvarafirma Citycon avaldas maikuus, et nende kinnisvarainvesteeringutest väljumise kava järgi müüvad nad selle aasta lõpuks varasid veel 350 miljoni euro eest. Lähemalt vaadates viitab kõik, et lähiajal läheb müüki ka Eesti kinnisvara.

Seotud lood

Uudised
  • 04.10.23, 13:13
Cityconi keskuste juht Kristjan Maaroos: naudime Kristiine keskusesse tehtud investeeringute vilju
Soome ettevõtte Citycon poolt arendatud ja hallatud Kristiine ja Rocca al Mare keskuste juht Kristjan Maaroos võib rahul olla kuna keskuste külastused ületavad juba ka koroonaeelset aega. Samas tõdeb Maaroos, et inflatsioon on siiski murettekitavaks faktoriks.
Uudised
  • 20.10.22, 09:07
Rocca al Mare keskus planeerib laieneda terviklikuks elu- ja ärikeskkonnaks
Rocca al Mare kaubanduskeskuse AS esitas detailplaneeringu algatamise avalduse ja tuleviku visiooni keskuse laiendamiseks terviklikuks elu- ja ärikeskkonnaks, kus lisaks kaubanduspindadele planeeritakse ehitada büroohooned, kortermajad, avalikud teenused ja transpordisõlm bussiterminaliga.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele