• 23.09.24, 14:12

Kas ka sinu müügikirjades leidub neid tüüpvigu?

Vahel võivad head kavatsused päädida sellega, et su müügikiri teeb lihtsalt lugeja silmadele haiget. Seda vältida on aga imelihtne, kui järgida mõnd lihtsat keelereeglit.
Keeleteadlane ja -toimetaja Helen Roots jagamas keelesoovitusi konverentsil Müügijuhtimine 2024
  • Keeleteadlane ja -toimetaja Helen Roots jagamas keelesoovitusi konverentsil Müügijuhtimine 2024
Keeleteadlane ja -toimetaja Helen Roots tõi konverentsil Müügijuhtimine 2024 välja mõned põhjuseid, miks sinu Eriti Ahvatlev Pakkumine lõpetab lõpuni lugemata prügikastis. Võib-olla ei olegi tegu kehva toote või kõrge hinnaga, nagu kipud kahtlustama, võib-olla on asi hoopis keelevigades. Siit leiad hulgaliselt linke, mida enne kirja koostamist uurida või mille abil oma kirja keeleliselt üle kontrollida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele