• 14.10.24, 14:05

Külalislahkuse ekspert: kui sa ei hooli oma töötajatest, ei hooli sa ka klientidest

Rakveres toimunud Lääne-Virumaa turismikonverentsil soovitas külalislahkuse ekspert Rain Tunger kõigil suhtuda klientidesse kui külalistesse.
Rain Tunger soovitab mitte mõelda klientidest vaid hoopis külalistest.
  • Rain Tunger soovitab mitte mõelda klientidest vaid hoopis külalistest.
  • Foto: Marko Mumm
Restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ja Pegasus teenindusjuht Rain Tunger nentis, et igaüks meist puutub moel või teisel kokku teenindamisega ning on ka ise mingil hetkel alati teenidamas – ka siis, kui ta ise teenindussfääris ei tööta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.06.25, 15:57
Millised on nutikad lahendused kauba liigutamiseks?
Iga päev liiguvad tuhanded kaubad ladudest poodidesse, ehitusobjektidele, tööstustesse ja mujale. Toimiva tarneahela üheks aluseks on nutikas kaubakäsitlus. See, kuidas kaupa liigutatakse, mõjutab otseselt töö sujuvust, töötajate heaolu ja kauba seisukorda. Loe, kuidas õigesti valitud tõsteseadmed muudavad kauba teisaldamise kiiremaks, lihtsamaks ja ohutumaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele