• 15.10.24, 12:06

Solarise keskuse omanik asus kinnisvara müüma

Colliers müüb Rootsi kinnisvarafondi siinsest portfellist kolme hoonet ehituspoe Bauhof rendilepinguga ning ühte A1000 Marketi rendilepinguga hoonet. Samale omanikule kuuluva Solarise kaubanduskeskuse kohta ei ole omanikud otsust teinud.
Solarise keskust omav Rootsi kinnisvarafond pani turu testimiseks müüki neli suurt kauplusehoonet, kus on sees üürnikud Bauhof ja A1000 Market.
  • Solarise keskust omav Rootsi kinnisvarafond pani turu testimiseks müüki neli suurt kauplusehoonet, kus on sees üürnikud Bauhof ja A1000 Market.
  • Foto: Andras Kralla
Uut omanikku otsivad üüripinnad, kus tegutsevad Haapsalu, Kuressaare ja Valga Bauhofi kauplus, lisaks on Võrus saadaval A1000 Marketi üürilepinguga pind, avas nende omaniku Sõbra Ärikeskuse juhatuse liige Jaanus Janek Juss. Colliers reklaamib kauplusi kui pika rahavooga ärikinnistuid, mida saab osta nii eraldi kui portfellina.

Seotud lood

Uudised
  • 07.10.24, 12:44
PetCity uueks omanikuks saab Soome börsifirma
Ärimees Margus Linnamäele kuuluv Magnum AS müüb lemmikloomapoodide ja -kliinikute keti Pet City Soome börsil noteeritud lemmikloomateenuste ettevõttele Musti Group.
Uudised
  • 10.09.24, 09:54
Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskused võivad vahetada omanikke
Eestis Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskusi omav Soome börsifirma Citycon müüb sadade miljonite eurode eest ärikinnisvara, järgmisena võib uue omaniku saada Kristiine keskus.
Uudised
  • 16.09.24, 10:10
Linnamäest saab Apollo ainuomanik
Margus Linnamäest saab kino- ja restoraniäri Apollo Grupi ainuomanik, senine äripartner Ivar Vendelin suundub aga kinnisvaraturule.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele