Veebipoes osteldes tuleb rõhku panna kasutajasõbralikele makselahendustele.
Foto: Raul Mee
Coop Panga äriklientide seas läbiviidud uuringust selgus, et makselahendust kasutatakse või plaanitakse kasutama hakata eelkõige arvele makselingi lisamise eesmärgil (38%), e-poes maksmise võimaldamiseks (35%) või äpis maksevõimaluse loomiseks (19%). Vastanutest 12% vajab e-makselahendust aga hoopis regulaarsete maksete ehk subscriptionite kogumiseks.
“Aasia veebipoodidide, näiteks aina enam populaarsemaks muutuvate Sheini ja Temuga eestlane konkureerida ei suuda, kuid meil on kliendi võitmiseks varuks omad trumbid,” rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
Statistikaamet avaldas statistika, mis puudutab tehisaru kasutamist ettevõtetes (2024. aasta andmed) ja müüki veebikeskkonnas. Veebimüügi kokkuvõtlikud andmed kajastavad 2023. aastat.
Manuaalsed protsessid söövad raha, aega ja närve. Kui soov konkureerida rahvusvaheliste veebipoodidega või niisamagi pakkuda head kasutajasõbralikkust, tuleb protsesse automatiseerida, kirjutab Askly juht Sandra Roosna.
E-kaubanduse liidu juht Tõnu Väät rääkis saates, et kui hakkame liiga tihti eelistama välismaiseid veebipoode ning piiriäärset kaupmeest, siis lõpuks kannatame meie ise.
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.