• 22.10.24, 10:32

Millist e-poe makselahendust eelistada?

16% ettevõtjatest plaanib oma ärile veebipoe lisamist või senise makselahenduse väljavahetamist – milline aga on veebipoe jaoks parim makselahendus?
Veebipoes osteldes tuleb rõhku panna kasutajasõbralikele makselahendustele.
  • Veebipoes osteldes tuleb rõhku panna kasutajasõbralikele makselahendustele.
  • Foto: Raul Mee
Coop Panga äriklientide seas läbiviidud uuringust selgus, et makselahendust kasutatakse või plaanitakse kasutama hakata eelkõige arvele makselingi lisamise eesmärgil (38%), e-poes maksmise võimaldamiseks (35%) või äpis maksevõimaluse loomiseks (19%). Vastanutest 12% vajab e-makselahendust aga hoopis regulaarsete maksete ehk subscriptionite kogumiseks.

Seotud lood

Uudised
  • 11.10.24, 12:06
Tõnu Väät: kuidas saab Eesti e-kaupmees globaalselt konkureerida?
“Aasia veebipoodidide, näiteks aina enam populaarsemaks muutuvate Sheini ja Temuga eestlane konkureerida ei suuda, kuid meil on kliendi võitmiseks varuks omad trumbid,” rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
Uudised
  • 07.10.24, 15:59
Raul Eamets: veebikaubandus ja tehisaru kasutamine peaks olema palju laiapõhjalisem
Statistikaamet avaldas statistika, mis puudutab tehisaru kasutamist ettevõtetes (2024. aasta andmed) ja müüki veebikeskkonnas. Veebimüügi kokkuvõtlikud andmed kajastavad 2023. aastat.
Uudised
  • 01.10.24, 16:28
Ajale jalgu jäänud e-poega võib klientidest ilma jääda
Manuaalsed protsessid söövad raha, aega ja närve. Kui soov konkureerida rahvusvaheliste veebipoodidega või niisamagi pakkuda head kasutajasõbralikkust, tuleb protsesse automatiseerida, kirjutab Askly juht Sandra Roosna.
Saated
  • 23.09.24, 17:55
Tõnu Väät: kui raha rändab piiride taha, jääme kõik vaesemaks
E-kaubanduse liidu juht Tõnu Väät rääkis saates, et kui hakkame liiga tihti eelistama välismaiseid veebipoode ning piiriäärset kaupmeest, siis lõpuks kannatame meie ise.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele