Circle K lõhub eelarvamusi klienditeenindajate kohta
Circle K pöörab tähelepanu müütide lõhkumisele, mis käivad kaasas klienditeenindaja ametiga. Ettevõte soovib teadvustada, et klienditeenindaja amet on vastutusrikas töökoht, mis on tihtipeale noortele inimestele hüppelauaks karjääriredelil.
Suur osa elanikkonnast puutub teenindussektoriga kokku igapäevaselt ning inimesed ootavad head teenindust. Circle K personalipartneri Riin Soostari sõnul on teenindustase seda parem, mida motiveeritum on töötaja. Ettevõtte seisukohalt tagab lojaalse töötajaskonna iga inimese eripäradega arvestamine.
E-kaubanduse mahud kasvavad aasta-aastalt, sundides logistikasektorit kiiresti kohanema ning pakkuma ettevõtetele üha tõhusamaid, paindlikumaid ja jätkusuutlikumaid lahendusi. Balti riikides tegutsevatele ettevõtetele ei ole tõhus tarne enam pelgalt mugavus, vaid oluline strateegiline eelis.