• 23.10.24, 16:15

Circle K lõhub eelarvamusi klienditeenindajate kohta

Circle K pöörab tähelepanu müütide lõhkumisele, mis käivad kaasas klienditeenindaja ametiga. Ettevõte soovib teadvustada, et klienditeenindaja amet on vastutusrikas töökoht, mis on tihtipeale noortele inimestele hüppelauaks karjääriredelil.
Circle K lõhub eelarvamusi klienditeenindajate kohta
  • Foto: Liis Treimann
Suur osa elanikkonnast puutub teenindussektoriga kokku igapäevaselt ning inimesed ootavad head teenindust. Circle K personalipartneri Riin Soostari sõnul on teenindustase seda parem, mida motiveeritum on töötaja. Ettevõtte seisukohalt tagab lojaalse töötajaskonna iga inimese eripäradega arvestamine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.11.25, 15:44
Selver kutsub osalema heategevuskampaanias väikeste patsientide heaks
11. novembril käivitub Selveri heategevuskampaania „Koos on kergem", mis toetab 16 haigla laste- ja sünnitusosakondi üle Eesti. 23 aastat kestnud projekti käigus on kogutud üle 1,5 miljoni euro.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele