Circle K lõhub eelarvamusi klienditeenindajate kohta
Circle K pöörab tähelepanu müütide lõhkumisele, mis käivad kaasas klienditeenindaja ametiga. Ettevõte soovib teadvustada, et klienditeenindaja amet on vastutusrikas töökoht, mis on tihtipeale noortele inimestele hüppelauaks karjääriredelil.
Suur osa elanikkonnast puutub teenindussektoriga kokku igapäevaselt ning inimesed ootavad head teenindust. Circle K personalipartneri Riin Soostari sõnul on teenindustase seda parem, mida motiveeritum on töötaja. Ettevõtte seisukohalt tagab lojaalse töötajaskonna iga inimese eripäradega arvestamine.
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.