• 30.10.24, 10:45

Veho investeerib uue autokeskuse rajamisse 20 miljonit eurot

Mercedes-Benz müügi- ja teenindusettevõte Veho AS rajab koostöös Kaamos Kinnisvara AS-iga Peetrisse uue Mercedes-Benzi sõiduautode müügi- ja teeninduskeskuse.
Veho investeerib uue autokeskuse rajamisse 20 miljonit eurot
  • Foto: Andras Kralla
Veho juhi Keijo Kaasiku sõnul on uue esinduse rajamine osa ettevõtte pikemaajalisest äristrateegiast, mille sammud täna kinnisvara arenduses silma hakkavad paistma. Sammud, mis olid juhtkonna jaoks paigas juba kolm aastat tagasi.

Seotud lood

Uudised
  • 22.10.24, 11:32
Moller Auto tuli välja uue lojaalsusprogrammiga
Moller Auto tuli Baltikumis välja uue mobiilirakendusega “Moller Club”, mis toob kasutajateni erinevad boonused ning uudised autoturul toimuva kohta.
TOP
  • 10.10.24, 11:45
Sõidukimüüjate TOP: automaks autoäri ei soosi
Sõidukimüüjate TOP kolmik kinnitab kui ühest suust, et linnamaasturid on endiselt kõige kuumem kaup ning klientide soovid hoolimata keerulisest ajast pole muutunud.
Uudised
  • 09.10.24, 15:00
Jaekaubanduse ning sõidukimüüjate TOP3 vaatavad tulevikku optimistlikult
Äripäeva koostatud jaekaubandus­­ettevõtete TOPi kolm paremat on sel aastal IKEA, OG Elektra ja droonimüüja Meridein, sõidukimüüjate TOPi kolmikuks on aga Kia, Auto 100 ning Al Mare Auto. Kaubandus.ee toob lugejateni emotsioonid otse Kaubanduse aastakongressi lavalt.
Uudised
  • 21.10.24, 13:05
Inter Cars avas uue laohoone ja müügiesinduse
Inter Cars Eesti avas Jüri alevikus uue kesklao, mille 4000m² pinnal asuvad ka müügiesindus ja ettevõtte peakontor. Uuest kesklaost varustatakse kõiki üheksat Inter Carsi müügiesindust üle Eesti.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele