2023. aastal investeeris Lidl Eesti uute kaupluste rajamisse ja kohaliku infrastruktuuri arendamisse 20,7 miljonit eurot. Koguinvesteering alates tegevuse algusest Eestis ulatub 132-miljoni euroni.
Kaubanduse turunduse professor Jonathan Reynolds rääkis Kaubanduse Aastakongressil, et muutuvas keskkonnas ei jää jaekaupmeestel üle ei midagi muud, kui kohaneda, olla optimistlik ning teha endast olenev, et pakkuda kliendile seda, mida tal vaja on.
Lidl on võtnud kohustuse saavutada 2050. aastaks netonullheide, mis põhineb uutel ambitsioonikatel kliimaeesmärkidel tarneahelas. Tänaseks on vähendatud 2019. aastaga võrreldes kõigis riikides kasvuhoonegaaside heitkoguseid 52% võrra.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.