2023. aastal investeeris Lidl Eesti uute kaupluste rajamisse ja kohaliku infrastruktuuri arendamisse 20,7 miljonit eurot. Koguinvesteering alates tegevuse algusest Eestis ulatub 132-miljoni euroni.
Kaubanduse turunduse professor Jonathan Reynolds rääkis Kaubanduse Aastakongressil, et muutuvas keskkonnas ei jää jaekaupmeestel üle ei midagi muud, kui kohaneda, olla optimistlik ning teha endast olenev, et pakkuda kliendile seda, mida tal vaja on.
Lidl on võtnud kohustuse saavutada 2050. aastaks netonullheide, mis põhineb uutel ambitsioonikatel kliimaeesmärkidel tarneahelas. Tänaseks on vähendatud 2019. aastaga võrreldes kõigis riikides kasvuhoonegaaside heitkoguseid 52% võrra.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.