Lidl on võtnud kohustuse saavutada 2050. aastaks netonullheide, mis põhineb uutel ambitsioonikatel kliimaeesmärkidel tarneahelas. Tänaseks on vähendatud 2019. aastaga võrreldes kõigis riikides kasvuhoonegaaside heitkoguseid 52% võrra.
Lidl tuli Eestis turule 2022. aastal ning tänaseks on Lidlil üle Eesti seitse kauplust.
Foto: Erakogu
Ettevõte viib oma kasvuhoonegaaside heitkogused võimalikult nullilähedaseks aastaks 2050. Neto-null-eesmärk hõlmab mõjuala 3 heitkoguseid, st Lidli üles- ja allavoolu väärtusahelas. Siin tekib üle 90 protsendi ettevõtte koguheitest.
2023. aastal investeeris Lidl Eesti uute kaupluste rajamisse ja kohaliku infrastruktuuri arendamisse 20,7 miljonit eurot. Koguinvesteering alates tegevuse algusest Eestis ulatub 132-miljoni euroni.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.