• 30.09.24, 16:17

Lidl Eesti juht: eesmärk on ainult laieneda

2023. aastal investeeris Lidl Eesti uute kaupluste rajamisse ja kohaliku infrastruktuuri arendamisse 20,7 miljonit eurot. Koguinvesteering alates tegevuse algusest Eestis ulatub 132-miljoni euroni.
Lidl Eesti juht: eesmärk on ainult laieneda
  • Foto: Paula Čurkste
Praegune majandusolukord mõjutab Lidl Eesti ja Lidl Läti juhatuse esimehe Maciej Urbanski sõnul tugevalt klientide käitumist ja valikuid. Tarbijad kipuvad otsima taskukohasemaid tooteid, samas loobumata kvaliteedist, millega nad on harjunud. Ta näeb, et omabränditooted on vastus klientide nõudlusele ja vajadusele.
Tahad teada, mis toimub täpsemalt toidu- ja esmatarbekaupade jae- ja hulgimüügi valdkonnas?
Loe Toidu- ja esmatarbekaupade müügi aastaraportist!

Seotud lood

Uudised
  • 30.09.24, 12:32
Rimi tegevjuht Kristel Mets: plaan on kauplusi avada ja sulgeda
Seoses kasvavate tööjõu- ja rendikulude ning maksudega võib kahaneda rõiva- ja elektroonikakaupade käive, mis võib viia mõningate füüsiliste kaupluste sulgemiseni.
Uudised
  • 26.09.24, 09:46
Coopi juht Rainer Rohtla: ehitame poode juurde, keegi uksi ei sulge
Olenemata ebastabiilsest majanduslikust olukorrast, jätkab Coop laienemist, töö jätkub ka väiksema külastatavusega kauplustes.
Uudised
  • 27.09.24, 09:59
Prisma maajuht Teemu Kilpiä: avame lähiaastatel kaks uut kauplust
Tuleva aasta märksõnad Prisma jaoks on tagasihoidlikkus ning targad investeeringud, lähiaastatel plaanitakse laieneda uutesse linnadesse.
Uudised
  • 26.09.24, 16:37
Selveri juht Kristi Lomp: plaanime panustada e-Selverisse
Tuleval aastal on Selveri investeeringud pigem tagasihoidlikud, ent panustatakse e-Selverisse ning elatakse kaasa Robopoe projekti õnnestumisele Ülemiste linnakus.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele