• 16.12.24, 11:51

Tartu hotellidele kultuuriaasta rahasadu ei toonud | Kasum surve all

Tartu hotellide täituvus näitab aasta lõpus tõusutrendi, kuid kogu kultuuriaasta mõju hotellidele on olnud pigem tagasihoidlik.
Tartu Lydia Hotelli juht Diana Timberg ütles, et majutuse poolest on see aasta läinud veidi positiivsemalt kui eelmine aasta.
  • Tartu Lydia Hotelli juht Diana Timberg ütles, et majutuse poolest on see aasta läinud veidi positiivsemalt kui eelmine aasta.
  • Foto: Kristjan Teedema, Tartu Postimees/Scanpix
Tartu 2024 kultuuriaasta tõi linnale rohkem rahvusvahelisi üritusi ja suurendas välismaa turistide osakaalu, kuid see ei ole siiski hüppelist kasvu toonud, ütlesid hotellipidajad.

Seotud lood

Uudised
  • 18.11.24, 11:31
Hektor Konteinerhotell sulgeb Tallinnas uksed
Sulgemine tähendab viie aasta pikkuse tegevuse lõppu Tallinnas Telliskivi kvartali südames, kuid samas plaanivad omanikud laieneda Tartus, kus asub Hektori teine hotell.
Uudised
  • 25.11.24, 10:02
Palgatõus kaubanduse sektoris jäi keskmisest madalamaks
Statistikaameti andmetel oli keskmine brutokuupalk kaubanduse sektoris 2024. aasta kolmandas kvartalis 1716 eurot, mis on 6,5% kõrgem, kui samal ajal möödunud aastal. Keskmine brutopalk üldiselt tänavuse aasta kolmandas kvartalis oli 1959 eurot ning see tõusis aastaga 8,1%.
Uudised
  • 04.12.24, 11:57
Goldtime avas Lõuna-Eesti suurima luksuskaupluse
Vaata galeriid!
Goldtime avas Tartu Kaubamajas Lõuna-Eesti suurima luksuskaupluse, mis pakub nii elegantset interjööri kui ka eksklusiivseid kaubamärke.
Uudised
  • 13.11.24, 15:27
Lõunakeskuses avati uuenenud Reserved ja Cropp kaubamärkide kauplused
Tartus Lõunakeskuses avas uksed suurematel pindadel ja uuendatud kontseptsioonidega moebrändikauplused Reserved ja Cropp, millega suurenes Lõunakeskuse moekaupade müügipind ligi 750 ruutmeetri võrra.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele