Reaalsus | 80% kliendiküsimusi saab lähiajal vastuse ilma inimese tööta
Zendeski kliendikogemuse uuringust selgus, et kolmveerand küsitletud juhtidest võistleb konkurentidega autonoomse teeninduse kasutuselevõtus, et firma arengutega kaasas käiks.
Juturobot telefonis. Foto: Photo by Roman Pohorecki
Uuringu CX Trends 2025 läbiviimiseks küsitleti autonoomse teeninduse kasutuselevõtu kohta rohkem kui 5000 tarbijat ning üle 5500 ärijuhi 22 riigis. Saadud vastustest joonistusid välja, et 73% küsitletud juhtidest uskus, et tehisintellekti ulatuslik kasutuselevõtt on võti konkurentsis püsimiseks.
Infopanga toidu- ja esmatarbekaupade kvartaliaruandest on selgunud, et käibe kasvu üle saavad rõõmu tunda pigem discounterid. Väga suurt rõõmu saab tunda vaid üks.
Loe, millised on suurimad muutused ostukäitumises!
Klientide ostukäitumine on aastate jooksul oluliselt muutunud ning täna juhindutakse eelkõige hinnast, mistõttu seisavad kõik jaeketid suure väljakutse ees, kuidas klienti poodi meelitada.
Kaupmehed on viimased kaks aastat oodanud tarbijate kindlustunde ning müügimahtude kasvu, kuid on jõudnud järeldusele, et kindlustundeta inimene on alalhoidlik ja tarbimise tõusu pole mõtet niipea oodata. Loe, kuidas kaubandusfirmade juhid näevad tarbijate käitumist tuleval aastal.
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.