• 17.12.24, 15:03

Reaalsus | 80% kliendiküsimusi saab lähiajal vastuse ilma inimese tööta

Zendeski kliendikogemuse uuringust selgus, et kolmveerand küsitletud juhtidest võistleb konkurentidega autonoomse teeninduse kasutuselevõtus, et firma arengutega kaasas käiks.
Juturobot telefonis.
  • Juturobot telefonis.
  • Foto: Photo by Roman Pohorecki
Uuringu CX Trends 2025 läbiviimiseks küsitleti autonoomse teeninduse kasutuselevõtu kohta rohkem kui 5000 tarbijat ning üle 5500 ärijuhi 22 riigis. Saadud vastustest joonistusid välja, et 73% küsitletud juhtidest uskus, et tehisintellekti ulatuslik kasutuselevõtt on võti konkurentsis püsimiseks.

Seotud lood

TOP
  • 06.12.24, 14:33
TOP 50 | Vaid ühel toidu- ja esmatarbekaupade jaemüüjal läheb oluliselt paremini kui teistel
Infopanga toidu- ja esmatarbekaupade kvartaliaruandest on selgunud, et käibe kasvu üle saavad rõõmu tunda pigem discounterid. Väga suurt rõõmu saab tunda vaid üks.
Uudised
  • 11.12.24, 12:45
Rimi Eesti juht: jaekettide suundumus on praktilisus, ostleja meelitamine on üha keerukam
Loe, millised on suurimad muutused ostukäitumises!
Klientide ostukäitumine on aastate jooksul oluliselt muutunud ning täna juhindutakse eelkõige hinnast, mistõttu seisavad kõik jaeketid suure väljakutse ees, kuidas klienti poodi meelitada.
Uudised
  • 13.12.24, 14:24
Arvamusliidrite küsitlus | Kaupmehed ei näe olukorra paranemist enne 2025. aasta lõppu
Kaupmehed on viimased kaks aastat oodanud tarbijate kindlustunde ning müügimahtude kasvu, kuid on jõudnud järeldusele, et kindlustundeta inimene on alalhoidlik ja tarbimise tõusu pole mõtet niipea oodata. Loe, kuidas kaubandusfirmade juhid näevad tarbijate käitumist tuleval aastal.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele