• 20.12.24, 13:24

Aasia e-kaubanduse tulud olid mullu 1,7 triljonit dollarit

Aasia e-kaubanduse tuludest osa saamiseks investeerige AI-lahendustesse ja tundke kohalikke andmeseadusi. “Andmed peavad muide Aasias kaubeldes tihti olema sihtriigi serverites,” ütles rahvusvaheliselt tunnustatud Aasia turgude ekspert ja Acclime Groupi partner Betty Gervasini.
Aasia turgude ekspert ja Acclime Groupi partner Betty Gervasini.
  • Aasia turgude ekspert ja Acclime Groupi partner Betty Gervasini.
  • Foto: Rauno Liivand
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) korraldatud ekspordikonverentsil Big in Asia 2024 peaesinejana üles astunud rahvusvaheliselt tunnustatud Aasia turgude ekspert ja Acclime Groupi partner Betty Gervasini ütles, et 2023. aastal ulatusid Aasia e-kaubanduse tulud 1,7 triljoni dollarini ja enamik oste tehakse nutitelefonidega. Gervasini soovitab panustada tehnoloogiasse ja tehisintellekti: „Investeerige AI-lahendustesse ja tundke kohalikke andmeseadusi – andmed peavad muide tihti olema sihtriigi serverites.“

Seotud lood

Uudised
  • 17.12.24, 10:22
Arvamusliidrite küsitlus | Veel rohkem maksuvõlgu, sulgemisi ja ühinemisi kaubanduses
Vinduv majanduskeskkond on pakkunud kaupmeestele sel aastal rohkelt väljakutseid, mis ka tuleval aastal lõppu ei näe. Nii mõnigi kaupleja on sunnitud otsi kokku tõmbama, kasvavad tegijad aga suurendavad turuosa. “Kes hakkama ei saa, peavad otsima väljakutse uuel ärialal,” ütles Jüri Ross.
Uudised
  • 13.12.24, 14:24
Arvamusliidrite küsitlus | Kaupmehed ei näe olukorra paranemist enne 2025. aasta lõppu
Kaupmehed on viimased kaks aastat oodanud tarbijate kindlustunde ning müügimahtude kasvu, kuid on jõudnud järeldusele, et kindlustundeta inimene on alalhoidlik ja tarbimise tõusu pole mõtet niipea oodata. Loe, kuidas kaubandusfirmade juhid näevad tarbijate käitumist tuleval aastal.
Uudised
  • 18.12.24, 10:30
LPP juht: ärimudel peab töötama ka pikas vaates
Need kaubandusfirmad, kellel ei ole kogutud reserve raskemate perioodide tarbeks, võivad oma tegevuse lähiajal lõpetada. Tarbijatele üldiselt ei tohiks sellest suurt mõju olla, kuna kaubandussektoris on suur valik ettevõtteid, kes pakuvad laialdast kaubavalikut, ütles LPP Estonia tegevjuht Svetlana Malatok kaubandus.ee arvamusliidrite küsitluses.
Uudised
  • 15.10.24, 10:39
5 kaubandustrendi, mida Eesti saab järgida
Kaubanduse turunduse professor Jonathan Reynolds rääkis Kaubanduse Aastakongressil, et muutuvas keskkonnas ei jää jaekaupmeestel üle ei midagi muud, kui kohaneda, olla optimistlik ning teha endast olenev, et pakkuda kliendile seda, mida tal vaja on.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele