• 07.01.25, 13:00

Inflatsioon sai detsembris hoogu juurde

Eestis tõusid hinnad detsembris esialgsel hinnangul üle 4 protsendi, mis on novembrist veidi suurem näitaja.
Detsembri hinnatõus oli novembrist kiirem
  • Detsembri hinnatõus oli novembrist kiirem
  • Foto: Andras Kralla
Statistikaameti andmetel kasvas tarbijahindade harmoneeritud indeks võrreldes eelmise aasta novembriga 4,08 protsenti, kuine hinnatõus oli 0,28%.

Seotud lood

Uudised
  • 17.12.24, 10:22
Arvamusliidrite küsitlus | Veel rohkem maksuvõlgu, sulgemisi ja ühinemisi kaubanduses
Vinduv majanduskeskkond on pakkunud kaupmeestele sel aastal rohkelt väljakutseid, mis ka tuleval aastal lõppu ei näe. Nii mõnigi kaupleja on sunnitud otsi kokku tõmbama, kasvavad tegijad aga suurendavad turuosa. “Kes hakkama ei saa, peavad otsima väljakutse uuel ärialal,” ütles Jüri Ross.
Uudised
  • 11.12.24, 12:45
Rimi Eesti juht: jaekettide suundumus on praktilisus, ostleja meelitamine on üha keerukam
Loe, millised on suurimad muutused ostukäitumises!
Klientide ostukäitumine on aastate jooksul oluliselt muutunud ning täna juhindutakse eelkõige hinnast, mistõttu seisavad kõik jaeketid suure väljakutse ees, kuidas klienti poodi meelitada.
Saated
  • 03.12.24, 14:35
Klicki juht: kliente käib vähe, raiskame iga päev vähemalt kaks tundi
Elektroonikapoe Klick Eesti juhatuse liige Kaire Koik selgitas, et kaubanduskeskused on õhtuti tühjad ning kokku raisatakse iga päev igas keskusel tööaega kui ka muud ressurssi kokku vähemalt kaks tundi.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele