Pooled Eesti teenindajatest on kogenud klientidepoolset ahistamist
Eestis läbi viidud teenindussektori töötajate küsitluse kohaselt puutuvad pooled küsitletud müügimeestest, ettekandjatest ja teistest teenusepakkujatest igapäevaselt kokku erinevat tüüpi klientide ahistamisega.
Kõige sagedamini puutuvad teenindajad kokku klientide ebaviisaka ja solvava suhtumisega (83% vähemalt korra aastas), kaupade või teenuste eest maksmisest kõrvalehoidmise (27%) ja ähvardustega (27%).
Uuringufirma Dive poolt 2024. aasta lõpus läbi viidud valdkonnauuring selgitas taaskord välja parimat teenindust pakkuvad pangad. Hindamised viidi läbi kahes erinevas teeninduskanalis.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.