Kui uudistest võib jääda mulje, et auto tuli kindlasti ära osta 2024. aastal, siis tegelikkuses on sellel aastal võimalused paremad ja ka hinnad pole eest ära liikunud.
Kui aastalõpu autoostumöllu tõttu pidi nii mõnigi ostja leppima lattu alles jäänuga, siis praeguseks on olukord juba paranenud. „Täna on laos juba igas hinnaklassis nii uusi kui kasutatud autosid,“ rääkis Autoportaal.ee juht Ando Rahu.
Möödunud aasta viimases kvartalis tehti muljetavaldav müügitulemus nii uute kui kasutatud sõidukite müügis ning automüüjatel oli põhjust rõõmustada. Samas ei pruugi see 2025. aasta tulemusi nii tugevalt mõjutada, kui mitmed automüüjad prognoosivad.
TKM Grupi juhatuse liige Raul Puusepp selgitas, et kuigi majandus on olnud languses, saab grupp lõppkokkuvõttes tulemustega ikkagi rahul olla. Erinevalt optimistlikust ennustustest, et majandus pöördub kasvule, siis Puusepp julgeb selles kahelda.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.