• 10.03.25, 16:37

PALGARAPORT | Palk kerkis kõikjal, kuid ühes maakonnas oli tõus metsik

Suuremates Eesti linnades möödunud aasta neljandas kvartalis kaubandussektoris raha heldelt laiali ei jagatud. Seevastu said kaubandustöötajad väikelinnades rahakotis tunda suuremat palgatõusu, selgus statistikaameti värsketest palgaandmetest.
Mõnes maakonnas oli palgatõusu rohkem kui teistes
  • Mõnes maakonnas oli palgatõusu rohkem kui teistes
  • Foto: Liis Treimann
Statistikaameti andmetel oli 2024. aasta IV kvartali keskmine kaubanduse valdkonna brutokuupalk 1775 eurot, mis on 7,3% kõrgem kui 2023. aasta IV kvartalis. Palgad tõusid sujuvalt igal positsioonil igas maakonnas väheste eranditega,

Seotud lood

Uudised
  • 06.03.25, 12:14
Kaubanduse brutopalk kasvas aastaga 7,3%
Statistikaameti andmetel oli 2024. aasta IV kvartali keskmine kaubanduse brutokuupalk 1775 eurot, mis on 7,3% kõrgem kui 2023. aasta IV kvartalis. Sektorite keskmine brutokuupalk 2023. aasta IV kvartalis oli 2062 eurot, kasvades aastaga 8,3%.
Uudised
  • 04.02.25, 14:30
Milline jaekett tõstab palku kõige rohkem? Gross: paljud lubavad, kuid see jääb vaid jutuks
Palgakorrektuurid on ees ootamas pea kõiki ettevõtteid. Saa teada, kas ja kui palju kohalikud Eesti jaeketid töötajate palka tõstavad!
Uudised
  • 24.01.25, 09:49
Lidl Eesti: tõstame märtsist kõikide poetöötajate palku
Lidl Eesti teatas, et tõstab selle aasta 1. märtsist kõikide poetöötajate palka. Kokku suurendatakse Lidl Eesti töötajate palgafondi ligikaudu 1 080 000 euro võrra. Samas avatakse ka mitu uut poodi, kuhu uusi töötajaid värvatakse.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele