• 27.03.25, 12:05

Poevargused | Tehisintellektne nägemissüsteem vähendas rikkumisi 92%

Eesti inimeste raske majanduslik seis ja iseteeninduse lai levik poodides on muutnud osa klientidest poevarguste suhtes nii julgeks, et sellest on saanud kaupmeeste jaoks märkimisväärne probleem.
Iseteenindustehnoloogiate lai levik poodides muudab mõned inimesed varguste osas julgemaks, kuna neil tekib tunne, et vahele ei ole võimalik jääda.
  • Iseteenindustehnoloogiate lai levik poodides muudab mõned inimesed varguste osas julgemaks, kuna neil tekib tunne, et vahele ei ole võimalik jääda.
  • Foto: Andres Haabu
“Iseteenindustehnoloogiate lai levik poodides muudab mõned inimesed julgemaks, kuna neil tekib tunne, et vahele ei ole võimalik jääda,” kirjeldas olukorda kaupmeeste liidu tegevjuht Nele Peil.

Seotud lood

Uudised
  • 19.03.25, 10:32
Aasta algus tõi poevarguste uued mustad rekordid, tuntud liidrid on tagasi
Üle 100 euro väärtuses kaupade varguskatseid on turvatöötajad pidanud tänavu tõkestama üle 60% sagedamini kui mullu ning aasta algusest on need omakorda sagenenud enam kui 40% võrra, mille taga on mitmete vahepeal tabatud varaste grupeeringute liidrite naasmine nii Põhja- kui Lõuna-Eestis, hoiatab Viking Security.
Uudised
  • 23.12.24, 09:29
Hoiatus jaekauplejatele: vargaks võib osutuda igaüks, odava kauba varguskatsed sagenevad
Jõulude ja aastavahetuse eelne tihedamate varguskatsete periood algas tänavu varakult ning vargusi üritavad kahjuks sagedamini ka ohutu esmamuljega isikud nagu lapsed ja väärikas eas kodanikud, hoiatas üle Eesti kauplusi valvav Viking Security värske statistika põhjal.
Uudised
  • 18.11.24, 12:07
Mängi poevargad üle: uued taktikad, mida teada ja tõrjuda
Järsk hüpe vargustes viis mitmete profivaraste grupeeringute tabamiseni
Poevargused on Eestis juba mitmendat aastat aina sagedasemad ning elukutseliste varaste levinud taktikaid mitmekülgsed. Neid taktikaid teades on tõenäolisem vargad tühjade kätega jätta, nõu annab üle Eesti kauplusi valvava Viking Security mehitatud valve juht Juhan Aia.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele