Ligi 500-ruutmeetrine renoveeritud pind pakub nüüd 134 istekohta ning jätkab einestamise, drive-in’i ja kullerteenuse pakkumist. Restoranis on nüüd kaks iseteeninduskioskit, laiendatud joogiala ja uuendatud mänguala lastele.
Socio Uuringukeskuse 2024. aastalõpu küsitlus näitab, et Eesti kiirtoiduturul valitseb tihe konkurents, kus Hesburger, McDonald’s, KFC ja Burger King võistlevad igapäevaselt tarbijate nimel.
Hesburgeri uuskiirtoidukett HeseKebab alustab hoogsat laienemist Eestis. Esimene restoran avati septembris Tallinna T1 keskuses, kus tulemused ületavad ootusi – iga päev teenindatakse ligikaudu 200 klienti.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.