• 29.07.24, 16:18

McDonald’si tulemused jäid taas alla ootuste

McDonald’si kliendid pingutasid teises kvartalis taas püksivöösid ning ettevõtte müügitulu kahanes veelgi.
Paljud investorid usuvad, et aasta teine pool osutub McDonald’si jaoks edukamaks.
  • Paljud investorid usuvad, et aasta teine pool osutub McDonald’si jaoks edukamaks.
  • Foto: AFP/Scanpix
Esmaspäeva hommikul avaldas suur kiirtoidukett enda teise kvartali majandustulemused, mis jäi maha Wall Streeti ennustustest. See tõestab taas, et isegi Ameerika domineerivaim kiirtoidu tootja ei ole keerulisema makromajandusliku olukorra suhtes immuunne.

Seotud lood

Uudised
  • 18.06.24, 11:13
McDonald'si klientide arv kasvas aastaga 11 protsenti
Restoranikett McDonald's teenindas eelmisel aastal Eestis 8,1 miljonit klienti, mis on üle 11% rohkem kui 2022. aastal. Tartu kesklinnas asuv restoran saavutas ka rekordi – ühel päeval teenindati rohkem kui 4200 klienti.
Uudised
  • 02.02.24, 14:28
Uuring: kiirtoidukohtade külastamine on kasvutrendis
2023. aasta lõpus Socio Uuringukeskuse poolt läbi viidud uuringu põhjal on eestimaalaste seas jätkuvalt soosituim kiirtoidukoht Hesburger (30%), teisena järgneb McDonald’s (27%) ja kolmas Circle K (10%). Veerand vastanuist külastab neid söögikohti vähemalt kord kuus.
Uudised
  • 10.01.24, 10:11
McDonald’s toob Eestisse McPlant burgeri
Suurenenud huvi taimsete toiduvalikute vastu on toonud ka McDonald's Eesti restoranidesse uue taimse valgupihviga McPlant burgeri. See valgupihv on loodud koostöös Beyond Meat'iga ning alates 10. jaanuarist on see piiratud ajal saadaval kõigis Eesti McDonald’s restoranides.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele