• 04.04.25, 14:11

Margus Tinno: suuri kaubandusprojekte lähitulevikus kindlasti ei tule

Kaubanduspindade turul pole hetkel oodata murrangulisi arenguid – Eesti turg ei ole selleks lihtsalt valmis, rääkis Colliersi investeeringute nõustamise juht Margus Tinno Colliersi ärikinnisvara seminaril.
Colliersi investeeringute nõustamise juht Margus Tinno
  • Colliersi investeeringute nõustamise juht Margus Tinno
  • Foto: Raul Mee
Tinno sõnul on Eestis kaubanduspinda arendatud mõõdukalt ja uusi suuri projekte lähiajal turule ei lisandu. “Suuremahulisi projekte pole vähemalt Eesti kontekstis näha, olukord on sarnane ka Lätis. Leedus on küll mõned arendused plaanis, kuid iseasi, kas need realiseeruvad,” arutles Tinno.

Seotud lood

Uudised
  • 20.11.24, 16:04
Margus Tinno: Kristiine keskuse tehing näitab turu paranemist
“Kristiine keskuse ost on üle pika aja üks tõeline suurtehing, kus ostjaks ei ole varasemalt varaga seotud osapool,” ütles Colliersi investeeringute nõustamise juhi Margus Tinno. Tema sõnul on tegemist suurepärase tehinguga ning loodab, et turg aktiviseerub peagi veelgi rohkem.
Uudised
  • 07.11.24, 17:33
T1 juht Tarmo Hõbe: eesmärk on jõuda keskusena esikolmikusse
Alles kuus aastat vana keskus saab kokku 27 miljoni euro eest investeeringuid!
T1 keskus avati täpselt kuus aastat tagasi – keskus, kes juba algusaastatel kuulutas välja pankroti, kuid kes nüüd on tuhast tõusnud ja saamas selleks keskuseks, kuhu inimesed tahavad tagasi minna.
Uudised
  • 04.02.25, 09:30
Arakas jätab Postimaja ja Coca-Cola Plaza ostmata, Vendelin ei kommenteeri
Baltic Horizon Fond müüb Tallinna südalinnas asuvad Postimaja ja Coca-Cola Plaza. Kinnisvarafondi juht Viljar Arakas kinnitas, et Eften Real Estate Fund ei ole ostmisest huvitatud, samas kui ettevõtja Ivar Vendelin keeldus teemat kommenteerimast.
Uudised
  • 19.12.24, 15:39
Kristiine keskuse müügitehing viidi lõpule
19. detsembril viidi lõpule Kristiine keskuse müügitehing. Tehingu õnnestumisele pani aluse SEB ja Swedbanki ühine sündikaat kogusummas 62 miljonit eurot.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele