Hesburger õpetab uusi töötajaid AI abil burgereid valmistama – investeering üle 760 000 euro
Hesburger alustab juba selle aasta lõpus töötajate koolitamist enda loodud AI- põhise tarkvara abil, luues mängulise ja mobiilisõbraliku õpikeskkonna, millesse investeeritakse üle 760 000 euro.
AI areng ja mobiilsete seadmete levik on toonud kaasa uusi, paindlikumaid õppimisvõimalusi ning veebipõhine ja interaktiivne koolitus mängib tulevikus üha suuremat rolli.
Hesburgeri uuskiirtoidukett HeseKebab alustab hoogsat laienemist Eestis. Esimene restoran avati septembris Tallinna T1 keskuses, kus tulemused ületavad ootusi – iga päev teenindatakse ligikaudu 200 klienti.
Socio Uuringukeskuse 2024. aastalõpu küsitlus näitab, et Eesti kiirtoiduturul valitseb tihe konkurents, kus Hesburger, McDonald’s, KFC ja Burger King võistlevad igapäevaselt tarbijate nimel.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.