Hesburger õpetab uusi töötajaid AI abil burgereid valmistama – investeering üle 760 000 euro
Hesburger alustab juba selle aasta lõpus töötajate koolitamist enda loodud AI- põhise tarkvara abil, luues mängulise ja mobiilisõbraliku õpikeskkonna, millesse investeeritakse üle 760 000 euro.
AI areng ja mobiilsete seadmete levik on toonud kaasa uusi, paindlikumaid õppimisvõimalusi ning veebipõhine ja interaktiivne koolitus mängib tulevikus üha suuremat rolli.
Hesburgeri uuskiirtoidukett HeseKebab alustab hoogsat laienemist Eestis. Esimene restoran avati septembris Tallinna T1 keskuses, kus tulemused ületavad ootusi – iga päev teenindatakse ligikaudu 200 klienti.
Socio Uuringukeskuse 2024. aastalõpu küsitlus näitab, et Eesti kiirtoiduturul valitseb tihe konkurents, kus Hesburger, McDonald’s, KFC ja Burger King võistlevad igapäevaselt tarbijate nimel.
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.