• 09.04.25, 09:57

Kaupade eksport kasvas ka veebruaris

Statistikaameti andmetel suurenes kaupade eksport 2 veebruaris 12% ja import 10%. Jooksevhindades eksporditi kaupu ligi 1,5 miljardi ja imporditi enam kui 1,7 miljardi euro eest. Kaubavahetuse puudujääk oli 264 miljonit eurot, mis on 5 miljonit eurot enam kui aasta varem.
Veebruaris eksporditi enim elektriseadmeid. Pildil Harju Elektri tootmine.
  • Veebruaris eksporditi enim elektriseadmeid. Pildil Harju Elektri tootmine.
  • Foto: Liis Treimann
Statistikaameti väliskaubanduse tiimijuht Evelin Puura tõi välja, et Eesti eksporti mõjutas oluliselt eelnevalt imporditud kaupade taasväljavedu, mis on aastaga suurenenud 30%. „Taasväljaveo ehk reekspordi kasvu mõjutasid kõige enam transpordivahendid,“ lisas Puura.

Seotud lood

Uudised
  • 03.03.25, 11:46
Eratarbimine kasvab, kuid esmatarbekaupadele kulutatakse vähem
Statistikaameti andmetel kasvas sisemajanduse koguprodukt (SKP) 2024. aasta neljandas kvartalis võrreldes 2023. aasta sama ajaga 1,2%. Eesti SKP vähenes 2024. aastal kokku 0,3%.
Uudised
  • 26.03.25, 16:19
Rõivaste, jalatsite ja muude tekstiilitoodete tarbimine on rekordtasmel
Täna avaldatud uuringu kohaselt ostavad ja viskavad eurooplased ära rohkem riideid, jalatseid ja muid tekstiile kui kunagi varem, see aga avaldab omakorda suuremat survet meie kliimale ja keskkonnale.
Arvamused
  • 30.01.25, 10:13
Piret Hartman: kohalik toit olgu kättesaadav
Ministri kinnitusel on laual ka käibemaksuerisus
Meil tuleb üle vaadata toidu omahinna komponendid, debati osa on ka maksupoliitika, kirjutab regionaal- ja põllumajandusminister Piret Hartman (SDE).
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele