• 30.04.25, 10:58

Kutsekoolid korraldasid üleriiklikku kaubanduse kutsevõistluse

Neljapäeval toimus Tallinna Lasnamäe Maksimarketis esimene kutsekoolide algatusel korraldatud noorte kaubanduse kutsevõistlus, kus Eesti parimad kutsekooliõpilased demonstreerisid oma erialaseid oskusi kaubanduses.
Kaubanduse kutsevõistlus Lasnamäe Coopis
  • Kaubanduse kutsevõistlus Lasnamäe Coopis
  • Foto: Erakogu
Võistluse korraldamine oli tänavu kutsekoolide ühine initsiatiiv, mille eesmärgiks oli tutvustada kaubanduserialasid noorte seas ning innustada neid selles valdkonnas tööle asuma.

Seotud lood

Uudised
  • 10.03.25, 16:37
PALGARAPORT | Palk kerkis kõikjal, kuid ühes maakonnas oli tõus metsik
Suuremates Eesti linnades möödunud aasta neljandas kvartalis kaubandussektoris raha heldelt laiali ei jagatud. Seevastu said kaubandustöötajad väikelinnades rahakotis tunda suuremat palgatõusu, selgus statistikaameti värsketest palgaandmetest.
Uudised
  • 31.05.24, 15:28
Jaekettide palgaraport: kes maksab teenindajatele kõige rohkem?
Tallinnas algavad teenindajate brutotöötasud 880 eurost, millele lisandub tulemustasu ning taseme korral on töötasu märgatavalt kõrgem, tunnistas Rimi Eesti personalijuht Jaanika Raudam.
Uudised
  • 24.04.25, 10:39
Kaubanduses sooline palgalõhe jätkuvalt püsib
Statistikaameti andmetel oli naiste brutotunnitasu 2024. aastal 13,2% väiksem kui meestel. Aastataguse ajaga võrreldes suurenes sooline palgalõhe 0,1 protsendipunkti.
Uudised
  • 08.04.25, 11:33
Kes võidab uuest paindlikust töölepingust rohkem – töötaja või tööandja? Ametiühing: “Saatke tagasi see eelnõu!”
Enim puudutab uus seadus kaubandustöötajaid
Arvamused Eestis kavandatavate töölepinguseaduse muudatuste kohta jagunevad radikaalselt kaheks: tööandjad näevad selles positiivset muudatust mitte ainult endi, vaid ka töötajate jaoks, ametiühingud aga nõuavad seaduseelnõu ülevaatamist.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele