• 27.05.25, 10:25

Uute sõiduautode müük Euroopas tegi kerge tõusu, Eesti jätkuvalt madalseisus

Euroopa Liidu riikides näitas uute sõiduautode turg aprillis kergeid kosumise märke, sealhulgas ka Läti ja Leedu. Eesti on jätkuvalt languses.
Mootorsõiduk
  • Mootorsõiduk
  • Foto: Liis Treimann
Aprillis müüdi Euroopa Liidu riikides uusi sõiduautosid veidi alla miljoni, mis ületas eelmise aasta aprillikuu tulemuse 1,3%. Nelja kuuga kokku on tänavu müüdud 3,6 miljonit uut sõiduautot ehk 1,2% vähem kui mullu samal perioodil.

Seotud lood

Uudised
  • 02.05.25, 11:45
Mullu lõppesid kaubanduses kaks tööõnnetust surmaga
Kaubandussektoris juhtus 2024. aastal 346 tööõnnetust, millest kaks lõppesid surmaga.
Uudised
  • 30.04.25, 13:24
Erkki Laugus Kaubamaja uue maja ehitusest: ehitaks küll, aga linn otsustab juba seitse aastat
"Näen täna Eesti ajaloo kõige kehvemat juhtimist"
Kaubamaja uus hoone võiks juba ammu valmimas olla, kuid arendus seisab projekteerimistingimuste taga kinni ning seda juba seitse aastat. Ehitamine ise ei ole raske, ehitaja oskab ehitada – raske on aastaid mööda ametkondi joosta, vastates üha uuesti samadele küsimustele, rääkis Kaubamaja AS-i juhatuse liige Erkki Laugus.
Majandustulemused
  • 09.04.25, 17:12
TKM Grupi käive langes, kasum kukkus ehmatavalt
TKM Grupi 2025. aasta esimese kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 214,9 miljonit eurot. Võrreldes 2024. aasta esimese kvartaliga oli langus 3,0%. Maksueelne kasum oli 1,3 miljonit eurot ja see kahanes võrreldes aasta varasema tulemusega 2,5 miljonit eurot.
Uudised
  • 10.04.25, 10:08
Topauto: autoturu langus sunnib tegema agressiivseid soodustusi
Aasta esimene kvartal näitas Eesti automüügis keskeltläbi 55% langust ning automüüjate prognoosid turu taastumisse teises kvartalis on pigem pessimistlikumad.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele