• 14.07.25, 09:00

Venipak Eesti lõpetas 2024. aasta kahjumiga, kuid jätkab laienemist ja teenuse arendamist

Transpordi- ja logistikateenuseid osutav Venipak Eesti OÜ teenis 2024. aastal 10,33 miljonit eurot müügitulu, kuid lõpetas majandusaasta 1,54 miljoni euro suuruse tegevuskahjumiga. Ettevõtte hinnangul mõjutasid tulemusi Eesti majanduse üldine aeglustumine, kõrge inflatsioon ning piiratud võimalused tõsta hindu hinnatundlikul turul.
Hoolimata majanduskeskkonna väljakutsetest keskendus ettevõte 2024. aastal oma operatiivse infrastruktuuri tugevdamisele.
  • Hoolimata majanduskeskkonna väljakutsetest keskendus ettevõte 2024. aastal oma operatiivse infrastruktuuri tugevdamisele.
  • Foto: Adas Vasiliauskas
Kuigi müügitulu kasvas võrreldes 2023. aastaga 9,7 miljonilt 10,33 miljonile, avaldasid kulude kasv ja tihe konkurents tugevat survet kasumlikkusele. Ettevõtte puhasrentaablus langes 2023. aasta positiivsest 5% tasemest negatiivseks, jõudes 2024. aastal -13%-ni. Samuti pöördusid negatiivseks finantsnäitajad: varade tootlus langes 9 protsendilt -31 protsendile ning omakapitali tootlus 11 protsendilt -39 protsendile.

Seotud lood

Uudised
  • 09.05.24, 18:29
90% Eesti pakiautomaatidest asuvad samas piirkonnas
Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi koostatud analüüsi alusel asub 90% pakiautomaatidest samas piirkonnas ning väga tihti ka üksteisele väga lähedal. Millised olid analüüsi peamised leiud ja järeldused, kirjutab Taavi Kurvits ministeeriumi regionaalarengu osakonnast.
Uudised
  • 18.03.25, 14:08
Tõnu Väät: Temust tellitakse sama palju pakke kui Eesti e-poodidest – see on õõvastav
Kui võrrelda Eesti kapitalil põhinevaid ettevõtteid ja Aasia tootjate kaupu vahendavat Temut, siis tellitakse sealt pakke arvuliselt vähemalt sama palju kui Eesti ettevõtetest, rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu juht Tõnu Väät.
Uudised
  • 11.02.25, 11:19
Psühholoog: klienditeenindaja ei pea olema emotsionaalne prügikast
Iga teenindussituatsioon psühholoogiline mänguplats, kus oluline roll on võimul ja enamasti on see just kliendi käes. Samas ei peaks klienditeenindaja olema prügikast ega psühholoog, kes peaks toime tulema mistahes seisundis inimese, psüühikahäire või vägivallaga.
Uudised
  • 02.01.25, 16:09
Vaata, kes liikus kuhu! 2024. aasta olulisemad töökohavahetused kaubandussektoris
Loe, milliseid karjääripöördeid tehti kaubanduse valdkonnas 2024. aastal!
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele