• 22.07.25, 11:59

Eesti tarbijad ootavad brändidelt ausust ja järjepidevust

Credit24 tellitud värske Baltikumi-ülene uuring näitab, et Eesti inimesed teevad osteldes järjest teadlikumaid valikuid – mitte ainult kauba või teenuse hinna, aga ka oma väärtushinnangute põhjal. Eesti tarbijate jaoks on brändi usaldusväärsus, läbipaistvus ja järjepidevus olulisemad kui kunagi varem.
IPF Digital Eesti äriüksuse juht Kristi Saaremets.
  • IPF Digital Eesti äriüksuse juht Kristi Saaremets.
Kui hind kõrvale jätta, peavad Eesti inimesed kõige olulisemateks omadusteks brändi puhul, kellelt nad kaaluvad kauba või teenuse ostmist, usaldusväärsust (60%), kõrget kvaliteeti (51%) ning ausat ja läbipaistvat äritegevust (46%). Need väärtused kaaluvad üles näiteks mugavuse või disaini, mis on olulisemad Läti ja Leedu tarbijate jaoks.

Seotud lood

Uudised
  • 15.07.25, 14:05
Ka eakad tarbijad avastavad sotsiaalmeedias ostuvõimalusi
Adyeni kaubandusuuring näitab, et sotsiaalmeedias ostlemine pole enam vaid noorte pärusmaa – vähemalt iga kolmas 60ndates ja iga kuues 70+ vanuses eestlane teeb seal regulaarselt oste. Kuigi füüsiline pood on jätkuvalt populaarseim, on platvormiülene poodlemine kiiresti muutumas uueks normiks kõigis vanusegruppides.
Uudised
  • 26.05.25, 10:44
75% eestlastest otsib poes soodustusi ja on valmis selleks lemmikpoodi vahetama
Kõrgetest hindadest ja inflatsioonist tulenevalt on eestlased hakanud poodides aina enam pöörama pilku soodusega toodete poole, rääkis uuringufirma NielsenIQ ärijuht Erlend Villems hiljutisel StrongPoint Baltic Retail Forum kaubanduskonverentsil. Lausa 75% tarbijatest ostavad regulaarselt soodusega tooteid, otsivad neid ja on valmis parema pakkumise saamiseks ka teise poodi minema.
Uudised
  • 25.04.25, 09:37
Tarbija ei ole loll: kuidas ta mõtleb ja mida see tähendab ettevõtetele?
Tarbijakäitumine on muutumas – ja mitte ainult hindade tõttu. Kui tahad täna edukalt müüa, tuleb mõista, kuidas inimesed otsustavad, miks nad valivad just selle toote ja millal nad lihtsalt loobuvad.
Uudised
  • 16.06.25, 15:18
Statistika: sularaha kasutus on Eestis hääbumas, Lätis ja Leedus aga endiselt populaarseim valik
Sularahale on selga pööramas nii noored kui ka vanemad Eesti tarbijad. Sularaha eelistab maksemeetodina alla viiendiku Eesti elanikest, samal ajal kui Lätis ja Leedus on see endiselt kõige populaarsem viis ostude eest maksta – vastavalt ligi kolmandiku ja veerandi tarbijate seas, selgus juhtiva finantstehnoloogiaplatvormi Adyeni 2025. aasta kaubandusuuringust.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.06.25, 15:57
Millised on nutikad lahendused kauba liigutamiseks?
Iga päev liiguvad tuhanded kaubad ladudest poodidesse, ehitusobjektidele, tööstustesse ja mujale. Toimiva tarneahela üheks aluseks on nutikas kaubakäsitlus. See, kuidas kaupa liigutatakse, mõjutab otseselt töö sujuvust, töötajate heaolu ja kauba seisukorda. Loe, kuidas õigesti valitud tõsteseadmed muudavad kauba teisaldamise kiiremaks, lihtsamaks ja ohutumaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele