Spordi- ja vaba aja kaupu müüva Decathloni Baltimaade juhtkonnas toimusid muudatused – alates septembrist asus Balti riikide tegevjuhina ametisse Jordane Czapski, kes võtab juhtimise üle Nicolas Fogolalt.
Nicolas Fogola (vasakul) ja Jordane Czapski (paremal)
Foto: Dechatlon
Varasemalt Tai Decathlonis töötanud JordaneCzapski sõnul seisab nende ettevõte Baltimaades täna tugeva vundamendi peal. „Koos meie pühendunud meeskonnaga on minu eesmärk minna veel kaugemale ning muuta Decathlon veelgi tugevamaks partneriks kogu piirkonna spordikogukonnale. Samal ajal soovin aidata inimestel elada tervislikumat ja aktiivsemat elu,“ rääkis Czapski.
Rademari ülevõtmine Sandojo Grupi poolt ei lähe läbi kiirmenetlusega – Konkurentsiamet võtab neli kuud, et hinnata, millist mõju tehing Eesti turule avaldaks.
Lähikuudel omandab spordipoeketi Rademar ettevõtja Kristjan Luha, kellel on pikk kogemus spordikaubanduses, sealhulgas asepresidendina Nike’i peakontoris. Senine omanik ja tegevjuht Margus Juksar plaanib pärast pikki aastaid ettevõtluses aja maha võtta.
Rahvusvahelise spordikaubanduse kogemuse ja Nike’i taustaga ettevõtja Kristjan Luha omandab spordikaupluste keti Rademar ning talle kuuluv Sandojo Grupp on juba omandanud enamusosaluse Streetbrand OÜ-s, mis opereerib tänavastiili poodide ketti Ballzy.
Eesti spordikaubaäri tipptegija Sportlandi asutajad ning firma välismaine suuromanik tülitsevad kohtus ning mitmete kohtumenetluste taustal käivad omanike vahel läbirääkimised üksteise väljaostmiseks.
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.