• 30.09.25, 11:08

Vaata, kes on Eesti kõige kiiremini kasvav toitlustusbränd

Balti riikide ulatuslikuima brändi- ja elustiiliuuringu Brand Capital andmetel on Lido Eesti kõige kiiremini kasvav toitlustusbränd, edestades mitut maailma populaarset kiirtoiduketti.
Lido restoran
  • Lido restoran
  • Foto: Oleg Hartsenko
Kõige kiiremini kasvavate brändide üldedetabelis saavutas Lido muljetavaldava 11. koha, olles Eestis esindatud söögikohtadest esimene. Populaarsemate toitlustusbrändide seas jõuti samuti esikolmikusse, olles kohe Hesburgeri ja McDonald’si järel.

Seotud lood

TOP
  • 10.09.25, 14:45
TOP 100 | Kaubanduse kõige rikkamad said veel rikkamaks
Äripäeva Rikaste TOP 500 ettevõtja seas moodustavad viiendiku kaupmehed, ehkki tänavu on edetabelis 17 kaubandusärimeest vähem kui aasta varem. Kaks jõukaimat kaubandusärimeest kuulusid esikolmikusse ka mullu, sealhulgas tänavune esinumber, kes suutis oma positsiooni säilitada ka sel korral.
Uudised
  • 30.09.25, 11:08
Vaata, kes on Eesti kõige kiiremini kasvav toitlustusbränd
Balti riikide ulatuslikuima brändi- ja elustiiliuuringu Brand Capital andmetel on Lido Eesti kõige kiiremini kasvav toitlustusbränd, edestades mitut maailma populaarset kiirtoiduketti.
Uudised
  • 14.08.25, 09:48
Apollo avas Rotermanni kvartalis meelelahutuskeskuse
Apollo Grupp Rotermanni kvartalis avas 13. augustil oma esimese elamuskeskuse Apollo Plaza, mis ühendab esmakordselt ühe katuse alla kogu Apollo kaubamärgi meelelahutuse ja vaba aja veetmise võimalused.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:28
Kristo Timberg: kaupmehe eduvalemiks on paindlikkus, kohanemisvõime ja valmisolek pidevaks muutuseks
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele