Temu käivitas Baltikumis kohalikult-kohalikule müügimudeli
Rahvusvaheline e-kaubandusplatvorm Temu käivitas Eestis, Lätis ja Leedus oma kohalikult-kohalikule müügimudeli, mis võimaldab piirkonna ettevõtetel laiendada tegevust ning pakkuda tarbijatele kiiremat kohaletoimetamist ja laiemat tootevalikut.
Temu avas Baltikumi ettevõtetele võimaluse liituda kohalikult-kohalikule müüja programmiga, mis oli seni saadaval vaid kutse alusel. Programm pakub kohaliku laoseisuga ettevõtetele kuluefektiivset viisi jõuda miljonite klientideni – mitte ainult koduturul, vaid ka kogu Euroopas, sealhulgas Saksamaal, Prantsusmaal, Itaalias ja Hispaanias.
Temu on Euroopa riikide konkurentsiametite luubi all, eriti Saksamaal. Ka Eesti kauplejad peaksid suurtel online-platvormidel kaubeldes tähelepanelikud olema, kirjutab Advokaadibüroo Tegos partner ja vandeadvokaat Triinu Järviste.
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.